De aceea, focusul în această perioadă este constant pe a deveni un expert pe nișa de activare - până în faza de a deveni vocea dominantă din segmentul respectiv -, și pe creșterea profitabilității.
Un startup scalabil are un produs sau serviciu ușor de replicat pe alte piețe și adaptabil cerințelor unui public cât mai divers și mai numeros. În faza de scalare, costurile sunt ținute constant la un nivel destul de scăzut, în timp ce un grad ridicat de eficientizare a producției sau a propagării soluției va ajuta la extinderea businessului. Pentru a fi considerat scalabil, startupul trebuie să înregistreze o creștere de cel puțin 20% doar din vânzări, timp de 3 ani consecutivi.
Scalarea este stadiul în care businessul începe să-și fidelizeze clienții, să primească feedback constant de la clienți, să-și crească cota de piață, să aibă o echipă bine închegată, cu o rată mică de retenție a talentelor.
Pentru accelerarea expansiunii, e posibilă și achiziția unei alte companii.
Creșterea temperaturilor poate duce la fenomene meteorologice extreme, cum ar fi secetele, creșterea nivelului mării și retragerea ghețarilor.
Sediul social este extrem de important pentru îndeplinirea cerințelor legale și fiscale.
Sediul social determină în ce jurisdicție și sub ce legi și reglementări este supusă activitatea firmei.
Sediul social servește ca adresă legală a firmei, unde autoritățile guvernamentale și alte organizații pot trimite notificări legale, scrisori sau alte documente importante.
În etapa seed există mai multă claritate asupra nevoii din piață sau a problemei pe care soluția propusă o rezolvă, dar și a modelului de business urmat.
Acum începe atragerea concretă de finanțare din surse multiple, iar networkingul e esențial pentru a construi o rețea de investitori sau persoane care să sprijine startupul.
Soluția existentă poate că nu e în forma ei finală, ci într-una de prototip, și e folosită pentru a verifica și testa diverse ipoteze de business.
Self-leadership-ul constă în 3 abilități:
Stabilirea de obiective, ceea ce înseamnă, în esență, să fii aliniat cu ceea ce trebuie să faci și să știi și când este termenul limită pentru aceasta. Mai ales dacă ești într-o afacere sau industrie creativă, este ceva esențial de stabilit de la început cu clientul sau echipa ta.
Atunci când îți stabilești obiectivele, încearca metoda SMART, ceea ce înseamnă că orice obiectiv pe care îl stabilești trebuie să fie: specific, măsurabil, realizabil, relevant și bazat pe timp.
Un obiectiv trebuie, de asemenea, să fie clar, negociat (mai ales atunci când nu este suficient de relevant pentru tine, așa cum ar putea fi pentru altcineva) și reformulat astfel încât să aibă sens pentru tine, precum și pentru toți ceilalți.
Semnătura electronică implică o scutire importantă de timp și cost, în plus aduce un plus de siguranță, riscul de falsificare sau alterare fiind zero. Facturi fiscale, contracte, bilanțuri contabile și multe altele pot fi semnate astfel.
Semnătura olografă lege este articolul nr. 268 din Codul de Procedură Civilă. Conform acestui act legislativ, semnătura este un înscris realizat pe deplină credință, până la proba contrară, și recunoaște consimțământul părții semnatare cu privire la conținutul pentru care s-a semnat.
Site-urile web, blogurile și infograficele se numără printre mediile care profită de SEO.
În prezent, fermierii au acces la o serie de tehnologii care îi ajută să crească și recolteze mai ușor, să colecteze laptele sau să distribuie substanțe agrochimice cu ajutorul dronelor. În plus, pot monitoriza cu mai multă ușurință vremea ori aplicarea îngrășămintelor și pesticidelor cu ajutorul imaginilor din satelit, oferite de aplicațiile dedicate monitorizării agricole.
Pe lângă faptul că reduce din munca fermierilor, digitalizarea agriculturii este o cale importantă pentru asigurarea sustenabilității industriei.
Puteți utiliza diferite canale pentru social media marketing: Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Snapchat, Pinterest etc.