Marketing & Vânzări

Marketing & Vânzări | Cum obții clienți

Marketing & Vânzări | Cum obții clienți

Produsul sau serviciul pe care îl oferi este mai complex decât funcționalitățile sale – e ”întregit” și de felul în care este comunicat și promovat încă de la început. Produsul, cum îl scoți pe piață, cum îl prezinți clienților și cum le livrezi valoarea promisă - învață despre toate în acest curs ghidat.

Produsul sau serviciul pe care îl oferi este mai complex decât funcționalitățile sale – e ”întregit” și de felul în care este comunicat și promovat încă de la început. Produsul, cum îl scoți pe piață, cum îl prezinți clienților și cum le livrezi valoarea promisă - învață despre toate în acest curs ghidat.
1 modul | 11 materiale

Îți va fi de folos dacă:

  • Cauți să identifici strategii coerente de promovare;
  • Vrei să îți definești corect audiențele audiențele;
  • Cauți să începi să te promovezi și nu știi care sunt primii pași;
  • Îți dorești să comunici eficient și pe timp de creștere, și pe timp de criză; 
  • Vrei să vinzi așa cum au nevoie clienții tăi.

Materiale

  • Intro | Ce vei învăța în acest modul

    Intro | Ce vei învăța în acest modul

    Ceea ce oferi prin afacerea ta este mai complex decât funcționalitățile produsului – e ”întregit” și de felul în care este comunicat și promovat încă de la început. Cum arată și cum e scos pe piață produsul, cum îl prezinți clienților și cum le livrezi valoarea promisă - despre toate vei învăța aici.

  • Cercetare de piață | Templates + ce surse folosești și cum organizezi informația

    Cercetare de piață | Templates + ce surse folosești și cum organizezi informația

    Dacă ai o idee de afacere nouă sau o nouă verticală de business, o documentare temeinică te va ajuta să explorezi potențialul pieței pe care o adresezi, să estimezi competiția și să îți poți evalua obiectiv diferențiatorii.

  • Cum spui povestea afacerii tale?

    Cum spui povestea afacerii tale?

    O poveste bine spusă inspiră, mobilizează și rămâne în memoria celor care o aud. La fel și în cazul companiei tale – povestea devine o modalitate de conectare cu cei care ți-ar putea folosi produsul, dar și cu cei care fac parte din echipa ta. Află cum faci asta de la Georgiana Ilie, reporter DoR și trainer de storytelling.

  • 5 principii de marketing pentru antreprenori

    5 principii de marketing pentru antreprenori

    ”Nu am fonduri să investesc în marketing, produsul nu este promovat, așa că nu am suficiente vânzări, deci în continuare nu am fonduri” - îți sună cunoscut? Vestea bună e că există tehnici de marketing pe care le poți aplica pentru a câștiga tracțiune.

  • Cum creezi reclame eficiente pe Facebook

    Cum creezi reclame eficiente pe Facebook

    Facebook Ads este unul dintre cele mai la îndemână instrumente pe care le poți folosi pentru a-ți promova afacerea sau a-ți testa ideea. Ca să fie eficient și să îți aducă rezultatele dorite, la început trebuie să ai în vedere câteva lucruri foarte importante. Află care sunt ele din cursul susținut de Dani Matei, marketer online.

  • Cum îți promovezi afacerea în presă

    Cum îți promovezi afacerea în presă

    Pentru startup-uri, promovarea media este o metodă gratuită de a ajunge la un public potențial, dar și de a se conecta cu potențiali parteneri de business sau chiar investitori. Cum ajungi însă în publicațiile de interes pentru industria ta? Află din cursul susținut de Vlad Andriescu, Redactor-șef Start-up.ro.

  • Când e momentul pentru o campanie cu influenceri?

    Când e momentul pentru o campanie cu influenceri?

    Când vrei ca produsul tău să ajungă la comunitatea căreia i se adresează, campaniile cu influenceri pot fi un bun instrument de promovare. Pentru ca ele să aibă impactul dorit, e bine să le planifici în detaliu. Iată care sunt recomandările lui Cristian China Birta, blogger și antreprenor.

  • Cum comunici în cazul unei crize

    Cum comunici în cazul unei crize

    Dacă ai o afacere, trebuie să fii oricând pregătit cu un plan de comunicare de criză, care să te ghideze în astfel de cazuri. Acest lucru este esențial mai ales în cazul companiilor la început, pentru că ele au mult mai mult de pierdut de pe urma unui astfel de incident decât un brand mare. Află mai multe de la Ana Maria Diceanu, specialist în comunicare.

  • De la primii clienți la strategie. Cum vinzi când ai un startup

    De la primii clienți la strategie. Cum vinzi când ai un startup

    Valoarea primelor vânzări poate fi privită din mai multe perspective: pe lângă veniturile aduse, pot fi o oportunitate de a primi feedback relevant: atât despre comportamentul clienților tăi, cât și în privința beneficiilor pe care le aduce produsul sau serviciul. Iată ce trebuie să știi despre vânzări:

Instrumente și exerciții în acest curs

Quiz

Quiz

Pauza de recapitulare

Explorează
Quiz

Quiz

Quiz | Fixează-ți informațiile

Explorează

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail