Citește interviuri interesante și pline de informații relevante, cu alți antreprenori locali. Descoperă cum au trecut ei peste provocările care te preocupă și pe tine și peste momentele de criză.
La început de pandemie, Raluca Hăulică a făcut pasul către antreprenoriat, alegându-și segmentul de „affordable luxury” din industria de încălțăminte. Astăzi, brandul ei, Alura, a ajuns la o cifră de afaceri de 600.000 de euro și este în proces de internaționalizare. Îți facem cunoștință cu filosofia de business a unui antreprenor din Generația Z.
Marius Tudosiei (Fondator Băcănia Veche) are propria afacere HoReCa de 15 ani. Din exterior, pare că și-a găsit mai târziu adevărata pasiune – mâncarea din ingrediente naturale, făcută și vândută cu drag. Antreprenorul de 49 de ani ne-a povestit cum se vede traseul lui profesional din interior, de ce nu se simte sprijinit de statul român și de ce nu recomandă nimănui să plece la drum fără un plan de afaceri (cum a făcut el).
Studiul „Profil de Antreprenor 2024” a descoperit ce antreprenori au un avantaj în generarea de venituri mai mari, cât de importante sunt fondurile proprii în finanțarea afacerilor din România și ce nevoi au fondatorii de businessuri autohtone.
Am stat de vorbă cu Daniela Staicu, co-fondatoare a magazinului ALTRNTV, despre cum a prins contur povestea businessului, ce înseamnă să fii antreprenor într-o industrie care îmbină creativitatea cu sustenabilitatea și cum dragostea față de acest concept a ajutat-o să creeze cel mai frumos și primitor loc de întâlnire al artizanilor locali.
Într-o Românie în continuă transformare, studiul „Profil de Antreprenor 2024” dezvăluie o imagine complexă a dezvoltării mediului de business. Realizat de Impact Hub Bucharest, Startarium și Datable, cu sprijinul ING Bank România, pe baza datelor Ministerului Finanțelor și Registrului Comerțului, studiul oferă detalii valoroase asupra felului în care antreprenoriatul românesc a evoluat și s-a diversificat în ultimii 30 de ani.