Afaceri în creștere

Ai deja un startup în plină dezvoltare? Aici găsești informații despre temele care te preocupă, de la atragerea de investiții și dezvoltarea echipei până la cele mai potrivite strategii de marketing.

Învață

Afaceri în creștere

Ai deja un startup în plină dezvoltare? Aici găsești informații despre temele care te preocupă, de la atragerea de investiții și dezvoltarea echipei până la cele mai potrivite strategii de marketing.
Fred Fous: „Este foarte greu să fii un investitor bun, dacă nu ai trecut prin experiența de a construi un startup”

Fred Fous: „Este foarte greu să fii un investitor bun, dacă nu ai trecut prin experiența de a construi un startup”

PurposeTech este singurul fond de investiții din Europa Centrală și de Est pentru startupuri very early-stage și pre-seed, axate pe impact: sănătate, educație, sustenabilitate. Am stat de vorbă cu Fred Fous (Fondator & General Partner PurposeTech) despre ce caută la fondatorii în care investește, despre wellbeing-ul antreprenorial și de ce investițiile de capital de risc nu sunt soluția pentru orice startup.

Cele mai recente
Vezi doar video ( 34 )
  • Fred Fous: „Este foarte greu să fii un investitor bun, dacă nu ai trecut prin experiența de a construi un startup”

    Fred Fous: „Este foarte greu să fii un investitor bun, dacă nu ai trecut prin experiența de a construi un startup”

    PurposeTech este singurul fond de investiții din Europa Centrală și de Est pentru startupuri very early-stage și pre-seed, axate pe impact: sănătate, educație, sustenabilitate. Am stat de vorbă cu Fred Fous (Fondator & General Partner PurposeTech) despre ce caută la fondatorii în care investește, despre wellbeing-ul antreprenorial și de ce investițiile de capital de risc nu sunt soluția pentru orice startup.

  • 9 bune practici pentru afacerile care vor să facă influencer marketing

    9 bune practici pentru afacerile care vor să facă influencer marketing

    Influencer marketingul este o tehnică de marketing digital care ajută brandurile să se conecteze cu publicul lor țintă. Pentru a avea o colaborare cât mai fructuoasă cu un creator de conținut, trebuie să ai în vedere o serie de bune practici, despre care am vorbit cu Cristian China-Birta, Managing Partner Kooperativa 2.0.

  • 12 lecții despre e-commerce și marketing digital, învățate la GPeC 2024

    12 lecții despre e-commerce și marketing digital, învățate la GPeC 2024

    Pe 8 octombrie, GPeC Summit a ajuns la ediția cu nr. 19 – ocazia perfectă pentru a descoperi și noi ce mai spun experții în domeniul comerțului online și marketingului digital din România și speakeri de top din străinătate. Dacă îți vinzi produsele/serviciile (și) pe internet, descoperă mai jos 12 lecții și sfaturi valoroase!

  • Pago a atras o finanțare de 2,3 milioane de euro, pe SeedBlink

    Pago a atras o finanțare de 2,3 milioane de euro, pe SeedBlink

    Serviciul de plăți online Pago a strâns 2,3 milioane de euro cu ajutorul SeedBlink. 225 de investitori privați au susținut viziunea companiei Pago. Capitalul va fi utilizat, printre altele, pentru îmbunătățirea funcționalităților aplicației Pago.

  • Cum să faci Google/Meta ads mai ieftin și mai eficient

    Cum să faci Google/Meta ads mai ieftin și mai eficient

    Am participat la ediția de toamnă a GPeC Summit (8 octombrie, București), iar din cele 9 de ore de conținut practic furnizat de speakerii români și internaționali, cel mai mult ne-a impresionat prezentarea lui Kasim Aslam (Digital Marketing Expert). Acesta a avut un keynote speech acerb despre Google/Meta ads, plin de lecții utile și sfaturi practice pentru oricine își investește bugetul în reclame online, pentru a-și promova afacerea.

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail