Începe orice proces de branding cu ideea, nu cu logo-ul. Nu-ți alege culorile la întâmplare. Implică-te activ. Acestea sunt câteva dintre lecțiile despre identitate de brand desprinse de la a treia ediție a workshopului interactiv Startup World Café, organizat de Startarium, la care le-am avut invitate pe fondatoarele agenției de branding participativ Copera.
Startarium anunță a șasea ediție a competiției „Românii sunt antreprenori”, care sprijină modele de business diverse și contribuie la dezvoltarea ecosistemului antreprenorial românesc. Ediția 2025 va avea loc pe 15 mai și va oferi startupurilor înscrise premii nerambursabile, în valoare totală de 50.000 de euro.
Fundația Ellen MacArthur și Kantar au lansat „Ghidul de marketing pentru economia circulară”, un document menit să ofere companiilor competențele necesare ca să treacă de la o economie liniară la una circulară. Inițiativa ajută experții în marketing să valorifice principiile sustenabilității, stimulând în același timp creșterea afacerilor și sporind loialitatea clientelară.
Te-ai gândit să apelezi la o firmă de consultanță, care să te ajute cu depunerea unei cereri de finanțare pentru accesarea de fonduri europene? Articolul de față te ajută să iei o decizie informată, pentru a-ți maximiza șansele de a obține suma dorită.
Începe orice proces de branding cu ideea, nu cu logo-ul. Nu-ți alege culorile la întâmplare. Implică-te activ. Acestea sunt câteva dintre lecțiile despre identitate de brand desprinse de la a treia ediție a workshopului interactiv Startup World Café, organizat de Startarium, la care le-am avut invitate pe fondatoarele agenției de branding participativ Copera.
Impact Hub Bucharest oferă antreprenorilor care au companii înregistrate în București-Ilfov sau Muntenia sprijin pentru scalare, finanțare și stabilirea de parteneriate, prin intermediul programului PROSME – o inițiativă marca Enterprise Europe Network. Află mai multe mai jos!