Participarea la evenimente și conferințe te ajută să găsești parteneri și investitori, să înveți de la ceilalți antreprenori din ecosistem și să faci networking eficient. Aici le reunim pe toate.
Am participat la ediția de toamnă a GPeC Summit (8 octombrie, București), iar din cele 9 de ore de conținut practic furnizat de speakerii români și internaționali, cel mai mult ne-a impresionat prezentarea lui Kasim Aslam (Digital Marketing Expert). Acesta a avut un keynote speech acerb despre Google/Meta ads, plin de lecții utile și sfaturi practice pentru oricine își investește bugetul în reclame online, pentru a-și promova afacerea.
Impact Hub Bucharest anunță ediția 2024 a Global Entrepreneurship Week România (18-24 noiembrie), eveniment care face parte dintr-o campanie globală menită să sărbătorească și să sprijine antreprenorii din fiecare țară și comunitate de pe glob.
Climate Change Summit, cel mai mare eveniment din Europa Centrală și de Est dedicat soluțiilor inovatoare pentru provocările legate de schimbările climatice, a ajuns la cea de-a treia ediție. Sute de participanți și speakeri s-au reunit pentru a discuta despre evoluții, oportunități și limitări, inovație și exemple de bune practici din sfera climatică.
Pe 8 octombrie, GPeC Summit a ajuns la ediția cu nr. 19 – ocazia perfectă pentru a descoperi și noi ce mai spun experții în domeniul comerțului online și marketingului digital din România și speakeri de top din străinătate. Dacă îți vinzi produsele/serviciile (și) pe internet, descoperă mai jos 12 lecții și sfaturi valoroase!
Am participat la ediția de toamnă a GPeC Summit (8 octombrie, București), iar din cele 9 de ore de conținut practic furnizat de speakerii români și internaționali, cel mai mult ne-a impresionat prezentarea lui Kasim Aslam (Digital Marketing Expert). Acesta a avut un keynote speech acerb despre Google/Meta ads, plin de lecții utile și sfaturi practice pentru oricine își investește bugetul în reclame online, pentru a-și promova afacerea.
Am fost prezenți la conferința How to Web 2024 (2-3 octombrie, București), alături de peste 3.000 de participanți (inter)naționali, 600 de startupuri, 200 de investitori și 100 de speakeri. Și am strâns mai jos cele mai utile lecții și cele mai interesante informații aflate la fața locului, pentru fondatorii de startupuri.