Cum ieși în evidență online ca brand, într-o lume plină de AI (chiar dacă nu ai buget)

A avea un brand remarcat devine din ce în ce mai dificil într-un peisaj digital suprasaturat de conținut creat cu inteligența artificială. În acest context, descoperă două metode prin care o afacere poate ieși în evidență în mediul online: poveștile autentice, interesante și relevante, respectiv documentarea și experimentarea continuă.

Indiferent că vorbim de traficul articolelor de blog, landing page-ul unui produs nou sau de social media, doar un procent mic din acestea au cea mai mare vizibilitate, devin virale, generează multe vânzări sau au cel mai mare engagement. Majoritatea nu se remarcă prin cifre impresionante, pentru că trăim într-o lume în care consumăm constant conținut și acesta nu se remarcă suficient pentru a ne impresiona

Dar Mark Schaefer (foto, Executive Director @Schaefer Marketing Solutions) – unul dintre cei mai buni autori, speakeri și consultanți de marketing la nivel global – și Karl Gilis (Cofondator AGConsult și unul dintre cei mai influenți experți în optimizarea UX și CRO din lume), pe care i-am ascultat la GPeC Summit (27 …

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail