Ai primit actele companiei, te-ai apucat de treabă și vrei să te concentrezi pe creștere. Înainte de orice, e bine să te asiguri că din punct de vedere administrativ ești pregătit și ai toate actele aduse la zi (obligatoriu în cazul unui control). Mai jos găsești lista celor esențiale.
Indiferent de profilul companiei tale și codurile CAEN sub care funcționează, există o serie de documente cărora trebuie să le acorzi atenție și să te asiguri că le ai mereu la îndemână. Iată lista lor:
1. Registrul Unic de Control (RUC)
În termen de 30 zile de la înființare, societatea trebuie să își achiziționeze un Registru Unic de Control (RUC). În acesta vor fi notate toate controalele desfășurate de către autorități (fiscale, sanitare, protecția muncii/a consumatorului etc). Reprezentanții acestora sunt obligați să noteze în registru, înainte de a începe controlul, o serie de informații: numele și prenumele persoanelor care au venit în control, unitatea de care aparțin, numărul …