Marketing & vânzări

Odată ce ai creat un produs sau serviciu, afacerea ta are nevoie de o strategie de marketing, pentru a atrage vânzări constante și a fideliza clienții. Aici poți afla mai multe pe această temă.

Articole recomandate
Descoperă mai multe articole din categorie
Selectează doar video ( 16 )
  • Puterea comunității în business

    Puterea comunității în business

    Crearea unei comunități cere implicare și alegeri strategice, dar și o motivație puternică drept punct de pornire și obiective pe termen lung. Ce înseamnă o comunitate de business? Care sunt principiile după care să te ghidezi când o construiești? Și, mai ales, răspunde ea unei nevoi reale a membrilor? Răspundem la aceste întrebări alături de 3 organizații cu ADN comunitar – We For Real, Kofi Ti și Magazin Zero Waste.

  • Cum să ai o afacere mai sustenabilă: ghid de practici de marketing

    Cum să ai o afacere mai sustenabilă: ghid de practici de marketing

    Fundația Ellen MacArthur și Kantar au lansat „Ghidul de marketing pentru economia circulară”, un document menit să ofere companiilor competențele necesare ca să treacă de la o economie liniară la una circulară. Inițiativa ajută experții în marketing să valorifice principiile sustenabilității, stimulând în același timp creșterea afacerilor și sporind loialitatea clientelară.

  • 9 lecții despre branding pe care le-am aflat la Startup World Café

    9 lecții despre branding pe care le-am aflat la Startup World Café

    Începe orice proces de branding cu ideea, nu cu logo-ul. Nu-ți alege culorile la întâmplare. Implică-te activ. Acestea sunt câteva dintre lecțiile despre identitate de brand desprinse de la a treia ediție a workshopului interactiv Startup World Café, organizat de Startarium, la care le-am avut invitate pe fondatoarele agenției de branding participativ Copera.

  • Brieful de proiect: Când și cum îl scrii ca să obții rezultatele dorite (Ghid complet + TEMPLATE)

    Brieful de proiect: Când și cum îl scrii ca să obții rezultatele dorite (Ghid complet + TEMPLATE)

    Deși în mod tradițional e asociat cu echipele de creație din marketing și publicitate, brieful de proiect este, de fapt, un document extrem de versatil și de util de transmis atât echipei tale interne, cât și colaboratorilor externi cu care lucrezi, și poate fi aplicat în diverse industrii și tipuri de activități.

  • 5 motive pentru care startupul tău ar trebui să investească în HubSpot

    5 motive pentru care startupul tău ar trebui să investească în HubSpot

    75% dintre marketeri folosesc instrumente de AI pentru a reduce sarcinile manuale. Iar HubSpot, platformă cu CRM integrat și bazată pe inteligență artificială, îți oferă acces, într-un singur loc, la instrumente de marketing, vânzări și servicii pentru clienți. Andrei Stoica, Managing Partner la agenția de growth marketing Stoica.co, ne explică în acest articol care sunt beneficiile folosirii unei astfel de platforme pentru dezvoltarea afacerii tale.

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail