Dacă îți vinzi produsele pe internet, ai nevoie de un website e-commerce pus la punct, care să transforme cât mai mulți vizitatori în clienți. Pentru a avea vânzări și a fi profitabil, un magazin online trebuie construit din start pe o fundație solidă (brandingul afacerii tale) și trebuie să conțină o serie de elemente vitale. Despre acestea din urmă discutăm pe larg în articolul de mai jos.
Degeaba ai reclame online care îi direcționează pe consumatori către landing page-uri cu oferte, dacă nu ți-ai gândit întregul website din punctul de vedere al călătoriei clientelare, al experienței utilizatorilor (User Experience/UX) și dacă nu știi cine ți-ar putea fi client, ce nevoi are, ce caută el online, cum poate găsi asta ușor pe site, ce l-ar convinge să cumpere, cum achiziționează/returnează cât mai rapid, cum poate deveni client recurent și cum te poate recomanda și altora.
Pe scurt
-
Pornește de la branding
-
Homepage și propunerea de valoare
-
Top bar
Online Content Creator @ Impact Hub Bucharest
Sunt pasionată de scriitură și am în tolbă experiența de jurnalist (în presa scrisă), om de comunicare (în agenții de PR) și blogger (pe nișa cinematografică). Scriu cu același drag și spor de 18 ani încoace și creez texte redactate atent, țintite bine și care dau de gândit, când ajung la destinatar.
Citește și
-
Idei & modele de business, Marketing & vânzări, Digitalizare
E-commerce, adesea cunoscut sub numele de comerț electronic sau comerț online, reprezintă cumpărarea și vânzarea de produse și servicii prin intermediul internetului, precum și transferurile financiare și de date necesare pentru a finaliza aceste tranzacții.
-
Leadership & management, Marketing & vânzări
Fii „mobile-first”. Ai grijă de proprietatea intelectuală când creezi un brand. Integrează în afacere practici de sustenabilitate. Schimbă obiceiurile liderului dacă vrei să schimbi rezultatele businessului. Am strâns în acest articol principalele lecții pe care le-am învățat din masterclassurile de la Românii sunt antreprenori, pe 15 mai 2025.
-
Idei & modele de business, Marketing & vânzări
Crearea unei comunități cere implicare și alegeri strategice, dar și o motivație puternică drept punct de pornire și obiective pe termen lung. Ce înseamnă o comunitate de business? Care sunt principiile după care să te ghidezi când o construiești? Și, mai ales, răspunde ea unei nevoi reale a membrilor? Răspundem la aceste întrebări alături de 3 organizații cu ADN comunitar – We For Real, Kofi Ti și Magazin Zero Waste.
-
E-Commerce, Idei & modele de business, Profil de antreprenor
La început de pandemie, Raluca Hăulică a făcut pasul către antreprenoriat, alegându-și segmentul de „affordable luxury” din industria de încălțăminte. Astăzi, brandul ei, Alura, a ajuns la o cifră de afaceri de 600.000 de euro și este în proces de internaționalizare. Îți facem cunoștință cu filosofia de business a unui antreprenor din Generația Z.
-
Noutăți din business, Green Startups, Marketing & vânzări
Fundația Ellen MacArthur și Kantar au lansat „Ghidul de marketing pentru economia circulară”, un document menit să ofere companiilor competențele necesare ca să treacă de la o economie liniară la una circulară. Inițiativa ajută experții în marketing să valorifice principiile sustenabilității, stimulând în același timp creșterea afacerilor și sporind loialitatea clientelară.
-
Marketing & vânzări
Începe orice proces de branding cu ideea, nu cu logo-ul. Nu-ți alege culorile la întâmplare. Implică-te activ. Acestea sunt câteva dintre lecțiile despre identitate de brand desprinse de la a treia ediție a workshopului interactiv Startup World Café, organizat de Startarium, la care le-am avut invitate pe fondatoarele agenției de branding participativ Copera.