Dezvoltarea personală (care este vitală în a te menține motivat, energizat și pasionat) îi preocupă pe tot mai mulți antreprenori, de aceea pe Startarium scriem și materiale pe această temă.
Vorbești cu parteneri de afaceri și țintești un schimb de idei productiv de ambele părți. Oferi feedback colegilor de echipă și vrei ca acesta să fie constructiv. Pitchuiești o idee de afacere și speri ca aceasta să creeze impact pentru potențiali investitori și clienți. Totuși, uneori te autosabotezi printr-un discurs vag, insuficient de clar sau neadaptat așteptărilor interlocutorilor. Bogdan Popescu, coach, facilitator și trainer, ne oferă în cursul său „Comunicarea în afaceri”, 5 tactici care te pot ajuta să-ți adaptezi stilul de comunicare ca să construiești relații autentice cu cei cu care interacționezi.
Vorbești cu parteneri de afaceri și țintești un schimb de idei productiv de ambele părți. Oferi feedback colegilor de echipă și vrei ca acesta să fie constructiv. Pitchuiești o idee de afacere și speri ca aceasta să creeze impact pentru potențiali investitori și clienți. Totuși, uneori te autosabotezi printr-un discurs vag, insuficient de clar sau neadaptat așteptărilor interlocutorilor. Bogdan Popescu, coach, facilitator și trainer, ne oferă în cursul său „Comunicarea în afaceri”, 5 tactici care te pot ajuta să-ți adaptezi stilul de comunicare ca să construiești relații autentice cu cei cu care interacționezi.
Vorbești cu parteneri de afaceri și țintești un schimb de idei productiv de ambele părți. Oferi feedback colegilor de echipă și vrei ca acesta să fie constructiv. Pitchuiești o idee de afacere și speri ca aceasta să creeze impact pentru potențiali investitori și clienți. Totuși, uneori te autosabotezi printr-un discurs vag, insuficient de clar sau neadaptat așteptărilor interlocutorilor. Bogdan Popescu, coach, facilitator și trainer, ne oferă în cursul său „Comunicarea în afaceri”, 5 tactici care te pot ajuta să-ți adaptezi stilul de comunicare ca să construiești relații autentice cu cei cu care interacționezi.
Știm cu toții că evenimentele și conferințele sunt cele mai bune locuri pentru a face networking, a cunoaște oameni de afaceri care au probleme similare cu ale tale, potențiali mentori și colaboratori. Dar cum profiți la maximum de participarea la evenimente, ca antreprenor? Află mai jos!
Vorbești cu parteneri de afaceri și țintești un schimb de idei productiv de ambele părți. Oferi feedback colegilor de echipă și vrei ca acesta să fie constructiv. Pitchuiești o idee de afacere și speri ca aceasta să creeze impact pentru potențiali investitori și clienți. Totuși, uneori te autosabotezi printr-un discurs vag, insuficient de clar sau neadaptat așteptărilor interlocutorilor. Bogdan Popescu, coach, facilitator și trainer, ne oferă în cursul său „Comunicarea în afaceri”, 5 tactici care te pot ajuta să-ți adaptezi stilul de comunicare ca să construiești relații autentice cu cei cu care interacționezi.
Cum e să fii mentor într-un program pentru antreprenori? Cu ce poți ajuta businessurile la început de drum? Cu ce provocări se confruntă antreprenoarele din România? Au răspuns la aceste întrebări participanții la un panel din cadrul evenimentului care a încheiat programul de mentorat She’s Next, pe 20 noiembrie 2024.
În spatele fiecărui contract semnat se află un pitch bine fundamentat. Și orice pitch reușit are două componente esențiale: un pitch deck bine structurat și un discurs pregătit cu grijă. În acest articol vom vorbi despre pitch deck: cât de lung ar trebui să fie, ce trebuie să includă, care sunt acele bune practici care te pot ajuta să te diferențiezi de ceilalți și cum arată câteva exemple de pitch deck-uri de la unele din cele mai mari companii, care au primit finanțări importante.
Impact Hub Bucharest anunță ediția 2024 a Global Entrepreneurship Week România (18-24 noiembrie), eveniment care face parte dintr-o campanie globală menită să sărbătorească și să sprijine antreprenorii din fiecare țară și comunitate de pe glob.