Descoperă ce inițiative, idei și modele de afaceri au alți antreprenori români, pentru a găsi inspirație, povești de succes, bune practici și pentru a te conecta la piața și la nișa pe care vrei să activezi.
Cum transformi o investiție inițială de 600 de euro într-o cifră de afaceri de 175.000 de euro, vânzând o singură categorie de produse? Cât de mult contează un mentor bun și networkingul de calitate atunci când vrei să-ți construiești un business de succes? Despre acestea (și multe altele) am discutat cu Cristian Căzănaru, fondatorul Nuit, brandul care își propune să ofere perna ideală.
DigIT este o soluție B2B dedicată managementului fermelor, care își propune să ușureze viața administratorilor acestora, contribuind și la crearea unui centru de date care să ajute piața. Șerban Timofte (Cofondator DigIT) ne-a spus povestea din spatele businessului și a punctat cele mai importante provocări cu care se confruntă un startup AgriTech.
Cum transformi o investiție inițială de 600 de euro într-o cifră de afaceri de 175.000 de euro, vânzând o singură categorie de produse? Cât de mult contează un mentor bun și networkingul de calitate atunci când vrei să-ți construiești un business de succes? Despre acestea (și multe altele) am discutat cu Cristian Căzănaru, fondatorul Nuit, brandul care își propune să ofere perna ideală.
Crearea unei comunități cere implicare și alegeri strategice, dar și o motivație puternică drept punct de pornire și obiective pe termen lung. Ce înseamnă o comunitate de business? Care sunt principiile după care să te ghidezi când o construiești? Și, mai ales, răspunde ea unei nevoi reale a membrilor? Răspundem la aceste întrebări alături de 3 organizații cu ADN comunitar – We For Real, Kofi Ti și Magazin Zero Waste.
La început de pandemie, Raluca Hăulică a făcut pasul către antreprenoriat, alegându-și segmentul de „affordable luxury” din industria de încălțăminte. Astăzi, brandul ei, Alura, a ajuns la o cifră de afaceri de 600.000 de euro și este în proces de internaționalizare. Îți facem cunoștință cu filosofia de business a unui antreprenor din Generația Z.
O aplicație care traduce kilowați și clase energetice în costuri reale pentru utilizatori și le oferă sugestii ca să-și micșoreze consumul de energie, Renergia este un exemplu de succes de transfer tehnologic din mediul universitar către domeniul de business. Pornit ca un serviciu B2C, startupul urmărește în prezent să treacă spre un model în care costurile sunt acoperite de businessuri partenere și dezvoltă în plus soluții B2B pentru a susține consumatorii și businessurile în procesul de tranziție energetică.