Am participat la ediția de toamnă a GPeC Summit (8 octombrie, București), iar din cele 9 de ore de conținut practic furnizat de speakerii români și internaționali, cel mai mult ne-a impresionat prezentarea lui Kasim Aslam (Digital Marketing Expert). Acesta a avut un keynote speech acerb despre Google/Meta ads, plin de lecții utile și sfaturi practice pentru oricine își investește bugetul în reclame online, pentru a-și promova afacerea.
Kasim Aslam (Digital Marketing Expert, Cofondator ParetoTalent.com și DrivenMastermind.com) a fondat 5 afaceri de succes (pe 2 le-a vândut pe bani buni), a scris cărți despre marketing și a deținut cea mai mare agenție de Google Ads din SUA, Solutions 8. În prezentarea sa (intitulată „Tot ce știi despre media buying e o minciună!”), acesta a explicat de ce cifrele care reflectă impactul reclamelor pe Google și Meta nu sunt reale. Și de ce metodele clasice de media buying (reclame la TV, radio, în presa scrisă, pe panouri outdoor, pe canale digitale – website-uri, social media, servicii de streaming, aplicații) nu fac decât să-ți consume rapid și fără rost bugetul de publicitate.
Pe scurt
- Suntem într-o bulă de trafic
- De ce nu vezi în 30 de zile impactul reclamelor tale
-
Datele analitycs nu reflectă realitatea
Citește și
-
Competiția „Românii sunt antreprenori 2025” caută noi startupuri de impact
Noutăți din business, Investiții, Evenimente de business, Investiții, Pitching
-
Cum să ai o afacere mai sustenabilă: ghid de practici de marketing
Noutăți din business, Green Startups, Marketing & vânzări, Marketing & vânzari
-
She’s Next: Cum a schimbat un program de mentorat parcursul a 10 antreprenoare din România
Idei & modele de business, Pitching
-
Cum scrii un pitch deck eficient: structură, bune practici și exemple
Dezvoltare personală, Marketing & vânzari, Pitching
-
-
Antreprenoriatul este pentru toată lumea, la GEW România 2024
Noutăți din business, Evenimente de business, Dezvoltare personală
-