Participarea la evenimente și conferințe te ajută să găsești parteneri și investitori, să înveți de la ceilalți antreprenori din ecosistem și să faci networking eficient. Aici le reunim pe toate.
Am participat la ediția de toamnă a GPeC Summit (8 octombrie, București), iar din cele 9 de ore de conținut practic furnizat de speakerii români și internaționali, cel mai mult ne-a impresionat prezentarea lui Kasim Aslam (Digital Marketing Expert). Acesta a avut un keynote speech acerb despre Google/Meta ads, plin de lecții utile și sfaturi practice pentru oricine își investește bugetul în reclame online, pentru a-și promova afacerea.
Pe 17-18 septembrie, la Face Convention Center are loc a doua ediție a conferinței Impact Bucharest. Evenimentul internațional este unul dedicat inovației, va aduce împreună lideri din tehnologie, antreprenoriat, investiții și cercetare și va include un fireside chat cu Michelle Obama.
A avea un brand remarcat devine din ce în ce mai dificil într-un peisaj digital suprasaturat de conținut creat cu inteligența artificială. În acest context, descoperă două metode prin care o afacere poate ieși în evidență în mediul online: poveștile autentice, interesante și relevante, respectiv documentarea și experimentarea continuă.
Folosește inteligența artificială pentru a obține date mai bune, nu pentru a fi mai eficient. Construiește avataruri de client și folosește-le pentru a crea o strategie. Optimizează-ți conținutul pentru motoarele de căutare cu ajutorul AI. Află din acest articol cum să devii un adevărat AI manager și să folosești instrumentele MarTech pentru businessul tău!
AI Overviews sunt rezumatele generate de Google folosind inteligența artificială, afișate automat pe poziția 0 în rezultatele căutării. Lansate la final de mai și în România, acestea schimbă strategia SEO a magazinelor e-commerce și a altor website-uri. Află din articolul de față ce trebuie să faci, din sfaturile experților prezenți la ediția de primăvară a GPeC Summit (27 aprilie, Teatrul Național București).
Ascultă-i și pe cei care nu cred în produsul tău – uneori au dreptate. Investește în starea ta de bine. Construiește-ți succesul alături de ceilalți – nu împotriva lor. Citește acest articol pentru a descoperi câteva lecții despre creativitate, reziliență și wellbeing aflate de la speakerii care au urcat pe scenă la Românii sunt antreprenori, pe 15 mai 2025.