Folosește inteligența artificială pentru a obține date mai bune, nu pentru a fi mai eficient. Construiește avataruri de client și folosește-le pentru a crea o strategie. Optimizează-ți conținutul pentru motoarele de căutare cu ajutorul AI. Află din acest articol cum să devii un adevărat AI manager și să folosești instrumentele MarTech pentru businessul tău!
Pe 27 mai, la Teatrul Național București, a avut loc ediția de primăvară a GPeC Summit. Pe scena evenimentului au urcat autori de bestsellere care sunt experți în marketing, user experience, analytics și AI generativ. Startarium a fost acolo, pentru a-ți împărtăși lecții vitale pentru orice afacere e-commerce (și nu numai), care – odată puse în practică – pot crește vânzările.
Tema principală a prezentărilor de pe scena GPeC Summit a fost inteligența artificială. AI-ul poate fi folosit în marketing pentru a îmbunătăți strategia de conținut, analiza datelor, comunicarea cu clienții și SEO. În acest articol afli cum să folosești AI-ul nu doar pentru eficiență, ci pentru rezultate mai bune, alături de …