Deși în mod tradițional e asociat cu echipele de creație din marketing și publicitate, brieful de proiect este, de fapt, un document extrem de versatil și de util de transmis atât echipei tale interne, cât și colaboratorilor externi cu care lucrezi, și poate fi aplicat în diverse industrii și tipuri de activități.
Pe scurt
- Ce este brieful de proiect
- În ce contexte se folosește un brief
- De ce ai nevoie de un brief
-
Ce se întâmplă când nu ai un brief
Citește și
-
Cum să ai o afacere mai sustenabilă: ghid de practici de marketing
Noutăți din business, Green Startups, Marketing & vânzări, Marketing & vânzari
-
-
5 motive pentru care startupul tău ar trebui să investească în HubSpot
Marketing & vânzări, Marketing & vânzari
-
9 bune practici pentru afacerile care vor să facă influencer marketing
Analize & opinii, Marketing & vânzări, Marketing & vânzari
-
12 lecții despre e-commerce și marketing digital, învățate la GPeC 2024
Noutăți din business, E-Commerce, Evenimente de business, Leadership & management, Marketing & vânzări, Profil de antreprenor, Leadership & management, Marketing & vânzari
-
Cum să faci Google/Meta ads mai ieftin și mai eficient
E-Commerce, Evenimente de business, Marketing & vânzări, Marketing & vânzari
-