„Ești ceea ce faci, nu ceea ce spui că vei face” – C.G. Jung.
Multe persoane se întreabă dacă antreprenorii și organizațiile sustenabile își respectă cuvântul dat și dacă materializează bunele intenții și promisiunile atrăgătoare în practici reale.
Acest lucru este cunoscut în mod obișnuit sub numele de "walking the talk" și reflectă integritatea unei organizații sau a unui startup. Aceasta contribuie la construirea imaginii sale ca organizație de încredere în ochii publicului.
Asigurați-vă că startup-ul/proiectul vostru nu afectează încrederea clienților prin "greenwashing", adică prin afirmații false conform cărora compania sau produsele dvs. sunt ecologice.
Greenwashing se întâmplă atunci când o organizație cheltuiește mai mult timp și bani pentru a se promova ca fiind prietenoasă cu mediul înconjurător decât pentru a minimiza efectiv impactul său asupra mediului. Este un truc de marketing înșelător, menit să inducă în eroare consumatorii care preferă să cumpere bunuri și servicii de la mărci care respectă mediul înconjurător.