Unele acceleratoare pot cere o parte dintre acțiuni, în schimbul informațiilor oferite, altele sunt sponsorizate privat/public.
Printre principalele tehnici folosite aici se numără: rotația culturilor, culturile de acoperire (cover crops), eliminarea aratului după recoltare, reducerea folosirii substanțelor chimice.
Ajutorul de minimis nu poate fi acordat:
- întreprinderilor care efectuează transport rutier de mărfuri, pentru achiziția de vehicule pentru transport rutier de mărfuri;
- firmelor din sectorul agricol (cu excepția procesării şi comercializării de produse agricole);
- pentru activități direct legate de export.
Din punct de vedere al duratei, apelurile de proiecte pot fi cu termen-limită de depunere sau cu depunere continuă (până la epuizarea bugetului alocat).
Fiecare program operațional al UE are desemnată o autoritate de management, care lansează apelurile de proiecte, evaluează cererile de finanțare, semnează contractele și modificările acestora, aprobă rapoartele de progres și cererile de plată/rambursare, efectuează plățile către beneficiari, monitorizează implementarea proiectelor, previne, constată și sancționează neregulile.
Cu alte cuvinte, bilanțul contabil este documentul care reflectă situația economică a firmei într-o prezentare succintă - bunurile companiei minus datoriile acesteia (nu trebuie confundat cu balanța contabilă).
Pentru că deseori se creează o confuzie între brand și branding, menționăm că acestea se referă la aspecte diferite.
Brandul reprezintă identitatea, valorile și misiunea afacerii tale. Pe de altă parte, brandingul se referă la procesul de promovare și gestionare a brandului tău, acesta este procesul prin care compania își creează o imagine și și-o menține pe piață. Ambele aspecte sunt extrem de importante pentru a construi o afacere de succes.
Este un metric intens utilizat în special în perioadele de cashflow negativ (veniturile sunt mai mici decât cheltuielile) sau atunci când firmele nu mai doresc să acceseze investiții și vor să afle cât timp mai au la dispoziție până când va fi necesară o nouă infuzie de capital.
Aceste resurse nu reprezintă numai capitalul, ci și experiența, timpul și contactele investitorului.
În forma sa cea mai simplistă, este modul în care o afacere face bani. În esență, un model de business reprezintă un model de decizii, decizii ce impun o anumită disciplină a costurilor și a organizării. Modelul de business e o hartă, adică este utilă doar dacă este folosită :), și determină:
Explorează tool-ul gratuit de pe Startarium!