-
Conversion Funnel (pâlnie de conversie)
Este distilarea călătoriei consumatorului, de la stadiul în care nu a auzit niciodată de brandul/produsul/serviciul tău, până la stadiul în care ți-a devenit client sau a abandonat procesul. Fie că i se spune pâlnie de vânzări sau de conversie, funcția ei este de a ghida consumatorii spre o acțiune dorită de tine (vânzarea unui produs, achiziționarea unui serviciu).
Pe măsură ce oamenii descoperă tot mai multe informații despre afacerea ta digitală, coboară prin această pâlnie și se împuținează ca număr, pentru că nu toți îți vor deveni clienți. Include partea de sus (top of the funnel/TOFU), partea de mijloc (middle of the funnel/MOFU) și partea de jos (bottom of the funnel/BOFU). Concret, aceste trei acronime includ descoperirea unui brand/produs/serviciu, evaluarea utilității/calității acestuia și achiziția.
- TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
-
Totul despre pâlnia de conversie online: etape, strategii și conținut care vinde
- ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
-
Marketing & Vânzări
Cum obții clienți
-
Conversion Rate (rată de conversie)
În comerțul electronic, aceasta măsoară procentul de vizitatori ai unui magazin online care efectuează o achiziție și devin clienți. Se calculează astfel: număr de comenzi plasate într-un magazin e-commerce / număr de vizitatori ai respectivului magazin online x 100.