Acestea pot lua diferite forme - offline sau online, directe sau mediate etc. Atunci când te gândești la ele, ia în considerare modul în care potențialii tăi clienți află despre tine și cum ajungi la ei. Aici trebuie să iei în considerare toate punctele de contact cu clienții tai - de la comunicare la distribuție.
D2C se referă la situația în care o companie vinde direct clientului final, mai degrabă decât prin intermediul unui comerciant cu amănuntul, distribuitor sau angrosist. Abonamentele sunt un produs D2C popular, iar vânzarea socială prin intermediul unor platforme precum Instagram, Pinterest, Facebook, SnapChat și altele este o modalitate populară de a vinde direct consumatorilor.
Antreprenorul mizează pe faptul că un număr suficient de clienți vor plăti pentru pachetul Premium, care are mai multe caracteristici și funcționalități.
De cele mai multe ori, clienții devin loiali și fac plăți recurente. Poți să-ți dezvolți afacerea în continuare dacă acorzi o atenție deosebită costului de achiziție pentru un client și valorii pe care o aduce acesta.