Glosar de termeni

Acest glosar multilingv oferă definiții ușor de înțeles pentru termenii principali utilizați pe acest site web.

x Categorie: Vânzări
x Inițială: L
  • Landing page

    În marketingul digital, un landing page este o pagină web de sine-stătătoare, creată special în scop de marketing sau publicitate, care are un singur obiectiv: generarea de interes, promovarea unui produs/serviciu, descărcarea unui PDF, încurajarea unei achiziții.

    Aici ajung consumatorii după ce apasă pe un link primit într-un newsletter sau integrat într-o reclamă pe Google, Facebook sau Instagram, de exemplu. Practic, este un pas din călătoria de la vizitator către client, care îi permite unui brand să ofere ceva de valoare (informații, reduceri, un e-book, oferte etc.), în schimbul datelor de contact primite de la consumator. Scopul singular al acestor landing pages se traduce într-un call to action (CTA) de tipul „Cumpără acum”, „Abonează-te”, „Descarcă ghidul gratuit” sau „Află mai multe”.

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Ce este comerțul electronic
    Ce este un landing page și de ce ai nevoie de cât mai multe, pentru afacerea ta

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail