Glosar de termeni

Acest glosar multilingv oferă definiții ușor de înțeles pentru termenii principali utilizați pe acest site web.

x Categorie: Vânzări
x Inițială: B
  • Branding

    Brandingul este procesul de construire a unui brand. Acesta implică dezvoltarea unui logo, a unui slogan, website, mesaje de marketing și alte elemente care definesc afacerea ta. Scopul brandingului este de a crea o imagine clară și coerentă a afacerii tale pentru public.

    Pentru că deseori se creează o confuzie între brand și branding, menționăm că acestea se referă la aspecte diferite.

    Brandul reprezintă identitatea, valorile și misiunea afacerii tale. Pe de altă parte, brandingul se referă la procesul de promovare și gestionare a brandului tău, acesta este procesul prin care compania își creează o imagine și și-o menține pe piață. Ambele aspecte sunt extrem de importante pentru a construi o afacere de succes.

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Employer branding pentru antreprenori
    Totul despre branding: ce este și cum îți poate ajuta afacerea
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    Product - market fit Cum îți construiești și validezi soluția
    Mediul de lucru digital Cum îl configurezi

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail