Product - market fit | Cum îți construiești și validezi soluția

Product - market fit | Cum îți construiești și validezi soluția

De la testare la validarea ideii - cum ajungi să ai un produs sau un serviciu care adresează nevoi reale ale clienților? În acest curs vei învăța cum te documentezi, ce soluții de testare poți să folosești, cum pui întrebările corecte și cum integrezi insight-urile pe care le primești de la clienții tăi. E timpul să #TePuiȘiFaci :)

1 modul | 9 materiale

Îți va fi util dacă: 

  • Vrei să construiești / adaptezi produse pe care oamenii le vor;
  • Cauți activ probleme reale care au nevoie să fie rezolvate;
  • Ai nevoie de metode prin care să testezi soluția ta; 
  • Vrei să știi care sunt instrumentele corecte de folosit;  
  • Îți dorești ca soluția ta să ajungă la product-market fit. 

Materiale

  • Intro | Ce vei învăța în acest modul

    Intro | Ce vei învăța în acest modul

    Ai o idee, un serviciu sau un produs deja lansat, dar care nu se mai adresează unor nevoi actuale de pe piață? Atunci este timpul să vorbești cu potențialii tăi clienți, să afli ce probleme au și cum le poți rezolva mai bine, prin ceea ce oferi. Descoperă mai jos ce trebuie să faci!

  • Product-market fit: ce este, cum ajută și de ce e important

    Product-market fit: ce este, cum ajută și de ce e important

    Product-market fit îți arată că ai o piață pentru produsul/serviciul tău. Așa te asiguri că dezvolți o soluție care să fie dorită de către publicul-țintă și că acesta este dispus să plătească pentru valoarea pe care i-o aduci. Află cum transformi acest concept în realitate, de la Mircea Vădan (Managing Partner Activize).

  • Identificarea problemei. Validarea nevoii

    Identificarea problemei. Validarea nevoii

    Ca parte a filosofiei larg răspândite despre lean startup, identificarea unei probleme de rezolvat pentru un anumit segment de clienți și validarea nevoii este fundamentală pentru construirea unui startup de succes. Află cum decurge acest proces, de la Mircea Vădan (Managing Partner Activize).

  • 8 întrebări care te ajută să obții feedback relevant

    8 întrebări care te ajută să obții feedback relevant

    Când vrei să îți testezi ideea de business, este important să pui întrebările corecte oamenilor potriviți. Pe lângă modul în care le formulezi, trebuie să stabilești foarte clar ce vrei (de fapt) să afli de la cei chestionați. În materialul următor te învățăm cum poți acoperi toate aceste criterii.

  • Validarea produsului pe piață

    Validarea produsului pe piață

    În funcție de tipul produsului/serviciului tău, poți folosi mai multe soluții la îndemână, ca să îl validezi în piață. Dar cea mai bună validare vine tot de la clienții care dispuși să plătească pentru ceea ce le oferi. Află mai multe de la Mircea Vădan (Managing Partner Activize)!

  • Propunerea de valoare | Cum o scrii și cum completezi un Value Proposition Canvas + Template

    Propunerea de valoare | Cum o scrii și cum completezi un Value Proposition Canvas + Template

    Propunerea de valoare descrie valoarea pe care o aduci clienților tăi, într-un mod concis, relevant și simplu. Descoperă mai jos cum folosești un Value Proposition Canvas, pentru a o clarifica!

  • Product-market fit: 6 studii de caz locale

    Product-market fit: 6 studii de caz locale

    Cum știi dacă ai ajuns la Product-market fit? Cum ajungi din nou la el, dacă piața se schimbă? Fondatorii a 6 afaceri locale, cu modele de business diferite, din diverse industrii, care au trecut sau se află chiar acum în procesul de validare, ne-au povestit mai multe.

Instrumente și exerciții în acest curs

Quiz

Quiz

Pauza de recapitulare

Explorează
Quiz

Quiz

Quiz | Fixează-ți informațiile

Explorează
Value Proposition Canvas

Value Proposition Canvas

Value Proposition Canvas

Explorează

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail