Employer branding pentru antreprenori

Brandul de angajator al unei afaceri se construiește încă de la începuturi - așa te asiguri că oamenii pe care îi aduci alături de tine sunt cei potriviți pentru ceea ce îți propui să îndepliniți împreună. Află ce idei poți aplica de la Maria Dinu, Senior Director Culture & People Experience @ The Coca-Cola Company Europe.

Ce înseamnă employer branding?  

Employer Branding înseamnă cum este percepută compania ta ca loc în care să lucrezi. Este, ca orice brand, ceva care se construiește în timp, pe bază de comunicare constantă către grupul tău țintă. Și nu, niciodată nu este prea devreme să începi să lucrezi la asta. Ți-ai pornit businessul din dorința de a-l face profitabil și sustenabil, nu-i așa? Asta înseamnă că, probabil pe viitor, va deveni insuficient să fii singurul angajat și va fi nevoie să-ți formezi o echipă.

Ce îi va atrage pe acești oameni să lucreze cu tine? Cel mai probabil, vei fi chiar tu. Brandul companiei tale este chiar brandul tău personal. De aceea, este important ca oamenii să te …

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail