Pentru că deseori se creează o confuzie între brand și branding, menționăm că acestea se referă la aspecte diferite.
Brandul reprezintă identitatea, valorile și misiunea afacerii tale. Pe de altă parte, brandingul se referă la procesul de promovare și gestionare a brandului tău, acesta este procesul prin care compania își creează o imagine și și-o menține pe piață. Ambele aspecte sunt extrem de importante pentru a construi o afacere de succes.
În forma sa cea mai simplistă, este modul în care o afacere face bani. În esență, un model de business reprezintă un model de decizii, decizii ce impun o anumită disciplină a costurilor și a organizării. Modelul de business e o hartă, adică este utilă doar dacă este folosită :), și determină:
Explorează tool-ul gratuit de pe Startarium!
BMYou este o adaptare a Business Model Canvas și a fost construit pe nevoile antreprenorilor care au vrut să schimbe modul în care lucrează, dar mai ales pentru cei care vor să știe ce este fundamental pentru cariera lor.
Este, în esență, un model personal de afaceri.
Explorează tool-ul gratuit din Startarium!