Glosar de termeni

Acest glosar multilingv oferă definiții ușor de înțeles pentru termenii principali utilizați pe acest site web.

x Categorie: Strategie
x Inițială: V
  • Value Proposition (propunerea de valoare)

    Acesta este un concept care se referă la valoarea pe care o oferi clienților care aleg să cumpere produsul sau să folosească serviciile. Include modul în care îi ajuți pe clienți, nevoile pe care le abordezi / problema pe care o rezolvi și ceea ce este diferit la oferta ta (în comparație cu alte lucruri similare de pe piață).

    Trebuie să te gândești foarte bine la factorul de diferențiere. Motivul pentru care oamenii cumpără/folosesc produsele/serviciile tale ar putea determina cu ușurință potrivirea produsului cu piața, dacă poți identifica dacă produsul se potrivește cu adevărat cu ceea ce își doresc și au nevoie clienții.   

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Propunerea de valoare | Cum o scrii și cum completezi un Value Proposition Canvas + Template
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Product - market fit Cum îți construiești și validezi soluția
    Afaceri cu misiune socială De unde începi să îți scalezi impactul

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail