Călătoria consumatorului este diferită de pâlnia de conversie/vânzări. Cea din urmă este liniară, ciclică și se referă la procesul general prin care clientul ajunge la achiziție, după ce i-ai câștigat încrederea, în timp ce prima este individualizată și mai întortocheată (fiecare consumator poate avea o călătorie clientelară diferită, prin aceeași pâlnie de conversie).
Acestea pot lua diferite forme - offline sau online, directe sau mediate etc. Atunci când te gândești la ele, ia în considerare modul în care potențialii tăi clienți află despre tine și cum ajungi la ei. Aici trebuie să iei în considerare toate punctele de contact cu clienții tai - de la comunicare la distribuție.
Dacă simți că potențialul tău personal nu este folosit la maximum și acest lucru îți afectează succesul antreprenorial, atunci s-ar putea să ai nevoie de un coach. Acesta o să te ajute să îți valorifici punctele forte și să devii mai încrezător pe forțele proprii.
Un coach te ajută astfel:
Startupul tău întâmpină o problemă specifică? Poate fi vorba de o nevoie strategică, financiară sau legală, pe termen scurt. Atunci, ar fi potrivit un consultant care să împărtășească din expertiza lui și să îți ofere soluțiile potrivite.
Un consultant te ajută astfel:
Aceste fonduri se acordă în funcție de condițiile specifice stabilite prin ghidul solicitantului aferent fiecărui apel de proiecte.