Călătoria consumatorului este diferită de pâlnia de conversie/vânzări. Cea din urmă este liniară, ciclică și se referă la procesul general prin care clientul ajunge la achiziție, după ce i-ai câștigat încrederea, în timp ce prima este individualizată și mai întortocheată (fiecare consumator poate avea o călătorie clientelară diferită, prin aceeași pâlnie de conversie).
Un software care îți permite să-ți creezi, gestionezi și să modifici conținutul unui site - WordPress și Joomla, de exemplu.
Iată câteva dintre canalele care pot fi utilizate în strategia de marketing de conținut: Articole pe blogul unei companii, Ebooks și whitepapers, Infografice.
Pe măsură ce oamenii descoperă tot mai multe informații despre afacerea ta digitală, coboară prin această pâlnie și se împuținează ca număr, pentru că nu toți îți vor deveni clienți. Include partea de sus (top of the funnel/TOFU), partea de mijloc (middle of the funnel/MOFU) și partea de jos (bottom of the funnel/BOFU). Concret, aceste trei acronime includ descoperirea unui brand/produs/serviciu, evaluarea utilității/calității acestuia și achiziția.
E o parte esențială din procesul de inbound marketing, în care ghidezi un potențial client prin drumul de la simplu observator, la prospect și apoi la conversie.
Un element eficient cu CTA:
- atrage privirea;
- e foarte scurt și clar;
- acțiunea propusă este valoroasă pentru utilizator.