Folosită la potențialul său maxim, tehnologia digitală poate contribui la dezvoltarea și reziliența unei companii. După cum a arătat pandemia, aceasta a deschis noi căi pentru antreprenori de a ajunge la clienții lor și de a crea noi linii de afaceri. Despre asta vei învăța în acest curs - cum să integrezi oportunitățile sale în operațiunile de zi cu zi și cum să profiți la maximum de ceea ce are de oferit.
Acest curs te va ajuta dacă:
esti un antreprenor care caută modalități de a-și face afacerea mai sustenabilă;
simți că trebuie să integrezi mai mult din ceea ce are de oferit digitalul în compania ta;
faci chiar acum primii pași spre antreprenoriat;
ești un profesionist care dorește să înțeleagă mai multe despre digital în general.
Impactul tehnologiilor și al serviciilor digitale asupra sănătății mentale, fizice și emoționale a oamenilor este cunoscut sub numele de bunăstare digitală. Aceasta este și una dintre componentele principale ale cadrului de capacități digitale.
Dacă dorești să îmbunătățesti modul în care îți desfășori activitatea și îți organizezi operațiunile, transformarea digitală este o soluție excelentă pentru tine. Singura întrebare care rămâne este de unde începi.
O organizație de succes are nevoie de o strategie eficientă de transformare digitală; trebuie să știi încotro te îndrepți și cum vei ajunge acolo, iar planificarea te va ajuta să îți atingi obiectivele.
Pregătirea pentru un plan de transformare digitală presupune analizarea condițiilor prealabile. Compania ta va face tranziția mai lin prin elaborarea unui plan de transformare digitală eficient, clar și cuprinzător.
Locul de muncă din zilele noastre nu este doar locul în care oamenii își petrec orele de lucru. De fapt, a devenit o atmosferă conectată în permanență, în care angajații au acces ușor la tot ceea ce au nevoie pentru a-și face treaba. Linia dintre viața personală și cea profesională se estompează, la fel ca și granițele dintre locul de muncă fizic și zona în care se desfășoară efectiv munca.
O componentă fundamentală a locului de muncă digital este colaborarea prin intermediul accesului mobil și prin rețele sociale. Evident, aceasta a devenit o tendință în creștere. Angajații din ziua de azi au nevoie de un program de lucru și de locații mai flexibile, iar locul de muncă nu mai este privit ca o singură entitate.
Cele mai multe companii au trebuit să se adapteze la o schimbare majoră a modului în care lucrăm și a nevoilor echipelor în ultimii doi ani. Așadar companiile de toate dimensiunile, corporațiile și instituțiile publice și-au creat propriile strategii privind locul de muncă digital pentru gestionarea aceste schimbări de pe piață.
În acest articol, vei descoperi câteva exemple care te vor ajuta să înțelegi impactul implementării unor astfel de strategii. Iată câteva bune practici de la jucători importanți din diferite industrii.
Marketingul digital, cunoscut și sub numele de marketing online, reprezintă promovarea companiilor cu ajutorul internetului și al altor tipuri de comunicare digitală pentru a intra în contact cu potențialii clienți. În ceea ce privește canalele de marketing, ele nu cuprind nu doar e-mailul, rețelele sociale și publicitatea pe internet, ci și mesajele text și multimedia.
Marketingul digital presupune utilizarea unei varietăți de metode și platforme digitale pentru a ajunge la clienți acolo unde aceștia își petrec cea mai mare parte a timpului: online.
Dorești să construiești o prezență online puternică pentru proiectul tău. De unde să începi ? Iată câteva idei.
Iată cum folosesc marketingul digital alte companii.
E-commerce, adesea cunoscut sub numele de comerț electronic sau comerț online, reprezintă cumpărarea și vânzarea de produse și servicii prin intermediul internetului, precum și transferurile financiare și de date necesare pentru a finaliza aceste tranzacții.
Dacă ai o afacere în e-commerce, aproape sigur te încadrezi într-una dintre aceste cinci categorii. Fiecare dintre ele are propriul set de avantaje și dezavantaje, iar multe afaceri operează în mai multe categorii în același timp.
Industria cumpărăturilor online este în creștere. Dar am văzut prea multe startup-uri de comerț electronic care nu reușesc să ia avânt.
Care sunt aspectele la care trebuie să fii atent atunci când lansezi o afacere în e-commerce?
Un site web este un mod unic de a te conecta cu audiența ta. Fie că alegi să creezi un site web pentru a-ți împărtăși pasiunea pentru muzică, pentru a informa oamenii despre afacerea ta, pentru a vinde produse sau pentru orice alt motiv, nu există limite în ceea ce poți face.
Crearea unui site web poate părea simplă, dar există câteva lucruri de avut în vedere atunci când îți construiești propriul site web.
Există 5 etape pentru construirea unui site. În acest articol, vom vorbi despre primele două - planificarea structurii și a conținutului și înregistrarea domeniului.
După ce ai făcut planificarea și înregistrarea domeniului, este timpul să dezvolți!
Aproape ai încheiat - tot ce trebuie să gândești acum este strategia SEO și să începi!
Ce ar vedea afacerea ta dacă s-ar privi în oglindă, azi. Un instantaneu pentru discuții cu echipa și partenerii.
Prezentarea pe care finanțatorii vor să o primească pe email.