Instrumente și soluții digitale | Pentru afaceri orientate spre creștere

Instrumente și soluții digitale | Pentru afaceri orientate spre creștere

Folosită la potențialul său maxim, tehnologia digitală poate contribui la dezvoltarea și reziliența unei companii. După cum a arătat pandemia, aceasta a deschis noi căi pentru antreprenori de a ajunge la clienții lor și de a crea noi linii de afaceri. Despre asta vei învăța în acest curs - cum să integrezi oportunitățile sale în operațiunile de zi cu zi și cum să profiți la maximum de ceea ce are de oferit.

6 module | 28 materiale

 Acest curs te va ajuta dacă:   

  • esti un antreprenor care caută modalități de a-și face afacerea mai sustenabilă; 

  • simți că trebuie să integrezi mai mult din ceea ce are de oferit digitalul în compania ta;   

  • faci chiar acum primii pași spre antreprenoriat; 

  • ești un profesionist care dorește să înțeleagă mai multe despre digital în general. 

    • Mediile de lucru digitale | Cum îți pot ajuta afacerea?

      Mediile de lucru digitale | Cum îți pot ajuta afacerea?

      Locul de muncă din zilele noastre nu este doar locul în care oamenii își petrec orele de lucru. De fapt, a devenit o atmosferă conectată în permanență, în care angajații au acces ușor la tot ceea ce au nevoie pentru a-și face treaba. Linia dintre viața personală și cea profesională se estompează, la fel ca și granițele dintre locul de muncă fizic și zona în care se desfășoară efectiv munca.

    • Instrumente pentru colaborare și comunicare digitală

      Instrumente pentru colaborare și comunicare digitală

      O componentă fundamentală a locului de muncă digital este colaborarea prin intermediul accesului mobil și prin rețele sociale. Evident, aceasta a devenit o tendință în creștere. Angajații din ziua de azi au nevoie de un program de lucru și de locații mai flexibile, iar locul de muncă nu mai este privit ca o singură entitate.

    • Strategia ta pentru mediul de lucru digital | Proces și pași

      Strategia ta pentru mediul de lucru digital | Proces și pași

      Cele mai multe companii au trebuit să se adapteze la o schimbare majoră a modului în care lucrăm și a nevoilor echipelor în ultimii doi ani. Așadar companiile de toate dimensiunile, corporațiile și instituțiile publice și-au creat propriile strategii privind locul de muncă digital pentru gestionarea aceste schimbări de pe piață.

    • Studii de caz și bune practici pentru transformarea digitală

      Studii de caz și bune practici pentru transformarea digitală

      În acest articol, vei descoperi câteva exemple care te vor ajuta să înțelegi impactul implementării unor astfel de strategii. Iată câteva bune practici de la jucători importanți din diferite industrii.

    • Instrumente și exerciții din acest curs

      Quiz

      Quiz

      Pauză de recapitulare

      Explorează
    • Ce este marketingul digital?

      Ce este marketingul digital?

      Marketingul digital, cunoscut și sub numele de marketing online, reprezintă promovarea companiilor cu ajutorul internetului și al altor tipuri de comunicare digitală pentru a intra în contact cu potențialii clienți. În ceea ce privește canalele de marketing, ele nu cuprind nu doar e-mailul, rețelele sociale și publicitatea pe internet, ci și mesajele text și multimedia.

    • Tipuri de marketing digital

      Tipuri de marketing digital

      Marketingul digital presupune utilizarea unei varietăți de metode și platforme digitale pentru a ajunge la clienți acolo unde aceștia își petrec cea mai mare parte a timpului: online.

    • De unde începi în marketingul digital

      De unde începi în marketingul digital

      Dorești să construiești o prezență online puternică pentru proiectul tău. De unde să începi ? Iată câteva idei.

    • Use cases și bune practici pentru marketingul digital

      Use cases și bune practici pentru marketingul digital

      Iată cum folosesc marketingul digital alte companii.

    • Instrumente și exerciții din acest curs

      Quiz

      Quiz

      Pauză de recapitulare

      Explorează
    • Ce este comerțul electronic

      Ce este comerțul electronic

      E-commerce, adesea cunoscut sub numele de comerț electronic sau comerț online, reprezintă cumpărarea și vânzarea de produse și servicii prin intermediul internetului, precum și transferurile financiare și de date necesare pentru a finaliza aceste tranzacții.

    • Tipuri de comerț electronic

      Tipuri de comerț electronic

      Dacă ai o afacere în e-commerce, aproape sigur te încadrezi într-una dintre aceste cinci categorii. Fiecare dintre ele are propriul set de avantaje și dezavantaje, iar multe afaceri operează în mai multe categorii în același timp.

    • Cum să vinzi online

      Cum să vinzi online

      Industria cumpărăturilor online este în creștere. Dar am văzut prea multe startup-uri de comerț electronic care nu reușesc să ia avânt.

    • Cum conduci o afacere de comerț electronic | Tips & tricks

      Cum conduci o afacere de comerț electronic | Tips & tricks

      Care sunt aspectele la care trebuie să fii atent atunci când lansezi o afacere în e-commerce?

    • Instrumente și exerciții din acest curs

      Quiz

      Quiz

      Pauza de recapitulare

      Explorează

Instrumente și exerciții în acest curs

Business Model Canvas

Structurează, vizualizează și testează modelul de business.

Explorează

Value Proposition Canvas

Definește, vizualizează și validează propunerea de valoare.

Explorează

Business Selfie

Ce ar vedea afacerea ta dacă s-ar privi în oglindă, azi. Un instantaneu pentru discuții cu echipa și partenerii.

Explorează

Template | Pitch Deck pentru investitori

Prezentarea pe care finanțatorii vor să o primească pe email.

Explorează

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail