Use cases și bune practici pentru marketingul digital

Iată cum folosesc marketingul digital alte companii.

Decathlon 

Fondat în Franța în 1976, Grupul Decathlon este cel mai mare retailer de articole sportive din lume, cu peste 1.500 de magazine în peste 49 de țări. Principala misiune a Decathlon este de a face sportul accesibil pentru cât mai mulți oameni.  

Parteneriatul Zitec cu Decathlon România constă în dezvoltarea și implementarea strategiei de marketing de performanță, cu scopul de a crește vânzările online și de a susține vizitele în magazine. De asemenea, lucrăm la strategia de fidelizare a Decathlon și la implementarea acesteia.  

Venituri în creștere cu 21,5%.   

  • Creștere de 21,5% a veniturilor   

  • 28,6% creștere a tranzacțiilor   

  • Creștere de 35,6% a numărului de utilizatori noi  

  

TechSoup  

TechSoup echipează factorii de schimbare cu soluții tehnologice transformatoare și cu abilitățile de care au nevoie pentru a îmbunătăți viețile la nivel global și local. Aceștia au încheiat parteneriate cu 70 dintre cele mai importante organizații ale societății civile din lume pentru a îmbunătăți viețile la nivel global prin utilizarea tehnologiei.  

TechSoup interacționează zilnic cu mii de organizații prin intermediul site-ului lor, prin conținut, produse și servicii. Contribuim la achiziția de noi clienți prin crearea și implementarea strategiei digitale în mai multe puncte de contact din parcursul clientului.   

Venituri în creștere cu 43%   

  • Creștere de 55,75% a tranzacțiilor   

  • 32,13% reducere a ratei de respingere  

  • 21,42% creștere a CTR-ului  

iELM 

iELM a fost fondată în 2013 în Suedia. iELM a început ca o afacere de familie care proiectează și produce îmbrăcăminte în ediție limitată și își propune să îmbrace copiii în articole vestimentare unice la un preț corect. Acum, vând în 14 țări din Europa și America de Nord.  

Extinderea afacerii de fast-fashion pentru copii a iELM în 14 țări prin construirea unui proiect de e-commerce de succes care să contribuie la extinderea internațională, prin servicii end-to-end: dezvoltare de software, integrări cu terțe părți, strategie de marketing digital, consultanță de afaceri și cloud computing.  

Veniturile au crescut cu 71%.   

  • Creșterea cu 71% a vânzărilor în toate țările   

  • Creșterea cu 22% a ROAS    

OTP Leasing  

OTP Leasing România este o companie de leasing financiar, cu o experiență de peste 10 ani, cunoscută pentru soluțiile de leasing financiar adaptate fiecărui sector de activitate din România.  

OTP Leasing a avut două mari provocări: crearea unei prezențe în social media și creșterea numărului de clienți care puteau fi convertiți prin intermediul canalelor online. Am implementat cu succes strategii pentru ambele obiective, alături de creșterea brandului lor prin intermediul altor instrumente de marketing digital (SEO, Email Marketing, Content Marketing & Performance Marketing).  

  • Numărul de utilizatori pe site a crescut cu 260%   

  • Creștere cu 57% a traficului direct   

  • 38% creștere a traficului organic   

  • 15% rata de conversie (nu a existat o măsurare anterioară a acestui lucru în Google Analytics)  

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail