Utilitatea sa e direct legată de CLV ( Customer Lifetime Value ), care îți arată cât profit net îți aduce un client. Bineînțeles, sănătos este ca CLV să fie mai mare decât CAC.
Importantă este și legătura cu eforturile de loializare a clienților; achiziția unui client nou poate costa mai mult decât reactivarea un client vechi - ambele, însă, sunt importante și în funcție de strategie și moment, vei decide cum îți împarți resursele între ele.
Un software care îți permite să-ți creezi, gestionezi și să modifici conținutul unui site - WordPress și Joomla, de exemplu.
Iată câteva dintre canalele care pot fi utilizate în strategia de marketing de conținut: Articole pe blogul unei companii, Ebooks și whitepapers, Infografice.
E o parte esențială din procesul de inbound marketing, în care ghidezi un potențial client prin drumul de la simplu observator, la prospect și apoi la conversie.
Un element eficient cu CTA:
- atrage privirea;
- e foarte scurt și clar;
- acțiunea propusă este valoroasă pentru utilizator.