Glosar de termeni

Acest glosar multilingv oferă definiții ușor de înțeles pentru termenii principali utilizați pe acest site web.

x Categorie: Marketing
x Inițială: H
  • Hold Rate (rată de menținere a atenției)

    În contextul publicității pe rețelele sociale, aceasta măsoară cât timp continuă să interacționeze utilizatorii cu o reclamă video, după momentul inițial de captare a atenției.

    Se calculează astfel: număr de vizualizări a 10 secunde dintr-un clip video / număr de vizualizări a 3 secunde dintr-un clip video x 100. Este un indicator-cheie pentru a înțelege dacă respectivul ad video captează și menține cu succes atenția după momentul inițial, indicând cât de convingătoare este partea mediană a acelui conținut video.

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Ce trebuie să conțină un calendar social media
    15 idei de postări pe social media care îți vor crește notorietatea brandului
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    Marketingul digital Cum îl folosești pentru dezvoltarea afacerii
  • Hook Rate/Thumb-Stop Rate (rată de captare a atenției)

    Un indicator care (în social media) măsoară cât de eficient o reclamă/un clip video captează atenția unui privitor în primele 2-3 secunde, încurajându-l să se oprească din scrolling și să vizioneze.

    Se calculează astfel: număr de vizualizări de 3 secunde ale unui clip video / număr de afișări ale clipului video (Impressions) x 100. Este un indicator crucial în marketingul digital, în special pe platformele de socializare unde utilizatorii au o atenție limitată. O rată de captare a atenției ridicată indică faptul că acel conținut video captează eficient atenția și îi determină pe privitori să continue vizionarea.

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Ce trebuie să conțină un calendar social media
    15 idei de postări pe social media care îți vor crește notorietatea brandului
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    Marketingul digital Cum îl folosești pentru dezvoltarea afacerii

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail