Glosar de termeni

Acest glosar multilingv oferă definiții ușor de înțeles pentru termenii principali utilizați pe acest site web.

x Categorie: Marketing
x Inițială: R
  • Reachul unei postări/unui ad

    Numărul de persoane unice cărora li s-a afișat postarea sau reclama respectivă în feedul propriu, în social media.

    Acest număr indică exact câte persoane au fost expuse la conținutul tău și ar putea fi influențate de acesta. Reachul contorizează fiecare utilizator o singură dată, indiferent de câte ori a vizualizat postarea/reclama respectivă.

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Ce trebuie să conțină un calendar social media
    15 idei de postări pe social media care îți vor crește notorietatea brandului
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    Marketingul digital Cum îl folosești pentru dezvoltarea afacerii
  • Return on Ad Spend (ROAS)

    Este un indicator-cheie în marketingul digital, care măsoară veniturile generate de o afacere pentru fiecare leu cheltuit pe publicitate. Este un indicator crucial al eficacității campaniilor publicitare și ajută companiile să determine ce strategii funcționează și cum să le optimizeze.

    De obicei, ROAS este exprimat sub forma unui raport și se calculează astfel: venituri generate dintr-o campanie publicitară / costul campaniei respective.

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Tipuri de marketing digital

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail