Pentru că deseori se creează o confuzie între brand și branding, menționăm că acestea se referă la aspecte diferite.
Brandul reprezintă identitatea, valorile și misiunea afacerii tale. Pe de altă parte, brandingul se referă la procesul de promovare și gestionare a brandului tău, acesta este procesul prin care compania își creează o imagine și și-o menține pe piață. Ambele aspecte sunt extrem de importante pentru a construi o afacere de succes.
Utilitatea sa e direct legată de CLV ( Customer Lifetime Value ), care îți arată cât profit net îți aduce un client. Bineînțeles, sănătos este ca CLV să fie mai mare decât CAC.
Importantă este și legătura cu eforturile de loializare a clienților; achiziția unui client nou poate costa mai mult decât reactivarea un client vechi - ambele, însă, sunt importante și în funcție de strategie și moment, vei decide cum îți împarți resursele între ele.
Un software care îți permite să-ți creezi, gestionezi și să modifici conținutul unui site - WordPress și Joomla, de exemplu.
Iată câteva dintre canalele care pot fi utilizate în strategia de marketing de conținut: Articole pe blogul unei companii, Ebooks și whitepapers, Infografice.
E o parte esențială din procesul de inbound marketing, în care ghidezi un potențial client prin drumul de la simplu observator, la prospect și apoi la conversie.
Un element eficient cu CTA:
- atrage privirea;
- e foarte scurt și clar;
- acțiunea propusă este valoroasă pentru utilizator.
D2C se referă la situația în care o companie vinde direct clientului final, mai degrabă decât prin intermediul unui comerciant cu amănuntul, distribuitor sau angrosist. Abonamentele sunt un produs D2C popular, iar vânzarea socială prin intermediul unor platforme precum Instagram, Pinterest, Facebook, SnapChat și altele este o modalitate populară de a vinde direct consumatorilor.
Comerțul electronic presupune vânzarea online de bunuri reale, dar se poate aplica, de asemenea, oricărui tip de tranzacție economică care este posibilă datorită internetului.
În același timp, permite companiilor să satisfacă cererea de personalizare a experienței utilizatorilor / clienților săi.
Acesta poate juca un rol important în orice strategie de dezvoltare a unui business care are drept comercializează produse.
Aceasta îți permite să îți structurezi vizual ideile, ca mai apoi să le analizezi mai ușor și să le reții mai repede.