Se calculează astfel: număr de clickuri dintr-o campanie / număr de afișări din campanie (Impressions) x 100. De exemplu, dacă 5 persoane au apăsat pe un ad afișat de 100 de ori, CTR -ul este 5%. Este un indicator-cheie pentru specialiștii în marketing digital, pentru a evalua eficacitatea campaniilor lor de advertising. O rată de click ridicată indică faptul că reclama sau conținutul tău este relevant și captivant pentru publicul-țintă.
Implicarea nu înseamnă doar numărarea aprecierilor (Like & Reaction) și distribuirilor (Share), ci cuprinze diverse alte activități care demonstrează implicarea și interesul publicului: comentariile (Comment), repostările (Repost), mesajele directe, mențiunile, Save sau vizualizarea a minimum 3 secunde dintr-un clip video.
Se calculează ca procent din utilizatorii implicați (număr de clickuri + număr de conversii + număr de reacții + număr de Shares & Saves) / numărul total de Impressions (afișări) x 100. O rată de implicare mai mare indică faptul că publicul tău este interesat și implicat activ în postările tale.
Se calculează astfel: număr de vizualizări a 10 secunde dintr-un clip video / număr de vizualizări a 3 secunde dintr-un clip video x 100. Este un indicator-cheie pentru a înțelege dacă respectivul ad video captează și menține cu succes atenția după momentul inițial, indicând cât de convingătoare este partea mediană a acelui conținut video.
Se calculează astfel: număr de vizualizări de 3 secunde ale unui clip video / număr de afișări ale clipului video (Impressions) x 100. Este un indicator crucial în marketingul digital, în special pe platformele de socializare unde utilizatorii au o atenție limitată. O rată de captare a atenției ridicată indică faptul că acel conținut video captează eficient atenția și îi determină pe privitori să continue vizionarea.
Acest număr contorizează reachul și vizibilitatea unei campanii digitale de advertising. O impresie reprezintă o afișare potențială, nu neapărat și interacțiunile cu ea (engagementul).
Acest număr indică exact câte persoane au fost expuse la conținutul tău și ar putea fi influențate de acesta. Reachul contorizează fiecare utilizator o singură dată, indiferent de câte ori a vizualizat postarea/reclama respectivă.