Forța de muncă din ziua de astăzi este din ce în ce mai dispusă să își aducă propriile dispozitive inteligente la locul de muncă și să le utilizeze din motive profesionale, datorită disponibilității și consumerizării tehnologiei IT. Mulți angajați în regimuri de lucru hibride își folosesc propriile echipamente personale pentru a lucra de acasă, cum ar fi PC-uri de acasă, laptopuri și telefoane mobile, pentru că le este mai simplu.
Călătoria consumatorului este diferită de pâlnia de conversie/vânzări. Cea din urmă este liniară, ciclică și se referă la procesul general prin care clientul ajunge la achiziție, după ce i-ai câștigat încrederea, în timp ce prima este individualizată și mai întortocheată (fiecare consumator poate avea o călătorie clientelară diferită, prin aceeași pâlnie de conversie).
Un software care îți permite să-ți creezi, gestionezi și să modifici conținutul unui site - WordPress și Joomla, de exemplu.
Iată câteva dintre canalele care pot fi utilizate în strategia de marketing de conținut: Articole pe blogul unei companii, Ebooks și whitepapers, Infografice.
E o parte esențială din procesul de inbound marketing, în care ghidezi un potențial client prin drumul de la simplu observator, la prospect și apoi la conversie.
Un element eficient cu CTA:
- atrage privirea;
- e foarte scurt și clar;
- acțiunea propusă este valoroasă pentru utilizator.
Analiza datelor ajută la descoperirea modelelor în datele brute și la extragerea unor informații utile. Companiile pot utiliza analiza datelor pentru a obține informații în timp real în domeniul vânzărilor, marketingului, finanțelor, dezvoltării produselor și în alte domenii. Aceasta permite echipelor să colaboreze și să producă rezultate mai bune.
Companiile o pot utiliza pentru a evalua performanțele anterioare și pentru a îmbunătăți operațiunile comerciale viitoare. Întreprinderile pot utiliza analiza pentru a obține un avantaj competitiv.
În același timp, Design Thinking oferă o strategie de rezolvare a problemelor, centrată pe soluții. Este atât un stil de gândire și de funcționare, cât și un set de tehnici practice.
Este o idee complicată care poate fi examinată din mai multe unghiuri și în diverse contexte și situații.
Aplicațiile de resurse umane și de afaceri de bază, precum și e-mailul, mesageria instantanee, platformele de socializare ale întreprinderii, intraneturile și portalurile sunt exemple.
Deși se poate susține că arta și cultura sunt mai bine experimentate in person, digitalizarea nu trebuie să elimine această plăcere. Dimpotrivă, tehnologia digitală poate îmbogăți experiențele publicului și ale vizitatorilor, oferind acces la o selecție diversă de lucrări noi, precum și creșterea productivității și sustenabilității organizațiilor artistice și culturale.