Analiza datelor ajută la descoperirea modelelor în datele brute și la extragerea unor informații utile. Companiile pot utiliza analiza datelor pentru a obține informații în timp real în domeniul vânzărilor, marketingului, finanțelor, dezvoltării produselor și în alte domenii. Aceasta permite echipelor să colaboreze și să producă rezultate mai bune.
Companiile o pot utiliza pentru a evalua performanțele anterioare și pentru a îmbunătăți operațiunile comerciale viitoare. Întreprinderile pot utiliza analiza pentru a obține un avantaj competitiv.
În același timp, Design Thinking oferă o strategie de rezolvare a problemelor, centrată pe soluții. Este atât un stil de gândire și de funcționare, cât și un set de tehnici practice.
Este o idee complicată care poate fi examinată din mai multe unghiuri și în diverse contexte și situații.
Aplicațiile de resurse umane și de afaceri de bază, precum și e-mailul, mesageria instantanee, platformele de socializare ale întreprinderii, intraneturile și portalurile sunt exemple.
Deși se poate susține că arta și cultura sunt mai bine experimentate in person, digitalizarea nu trebuie să elimine această plăcere. Dimpotrivă, tehnologia digitală poate îmbogăți experiențele publicului și ale vizitatorilor, oferind acces la o selecție diversă de lucrări noi, precum și creșterea productivității și sustenabilității organizațiilor artistice și culturale.