Studii de caz și bune practici pentru transformarea digitală

În acest articol, vei descoperi câteva exemple care te vor ajuta să înțelegi impactul implementării unor astfel de strategii. Iată câteva bune practici de la jucători importanți din diferite industrii.

Tesla 

Tesla a pus la dispoziție gratuit toate brevetele sale pentru vehiculele electrice. Din două motive: pentru a accelera piața și pentru a-și stabili tehnologia ca standard al industriei. Pe urmele lor au călcat Ford (electric), BMW (electric) și Toyota (hidrogen).  

GE 

Piesele pentru noul motor Leap Engine al GE sunt fabricate prin imprimare 3D. Ca urmare, 19 componente pot fi acum tipărite într-o singură imprimare. De 5 ori mai puternic. GE se așteaptă să investească 3,5 miliarde de dolari în producția aditivă până în 2020.  

Caterpillar și Uptake

Caterpillar și Uptake (un start-up de analiză a datelor) colaborează pentru a dezvolta instrumente de "diagnosticare predictivă" pentru clienții Caterpillar, care vor lua munții de date generate de buldozere și lopeți hidraulice și le vor transforma în informații utile care îi vor ajuta pe clienții Caterpillar să detecteze eventualele probleme de întreținere înainte ca acestea să apară, reducând astfel timpii morți.  

Predix 

Predix a fost prezentat de GE ca o soluție de internet industrial în cloud pentru soluții de predictivitate care pot monitoriza locomotivele, pot colecta date despre căldură și vibrații și pot anticipa momentul în care este necesară întreținerea sau înlocuirea componentelor. (GE a produs o valoare de 1 miliard de dolari în 2014).  

BASF 

BASF a dezvoltat o platformă web mobilă care a permis diagnosticarea computerizată a bolilor plantelor pe teren. Pentru a trata plantele afectate, se stabilește o legătură directă între cele mai relevante produse BASF și boală. În America de Sud, creșterea vânzărilor a dus la o creștere semnificativă.  

DHL 

În prima etapă a călătoriei lor în domeniul realității augmentate, DHL a finalizat cu succes un proiect pilot de testare a ochelarilor inteligenți într-un depozit din Olanda. Tehnologia a fost utilizată pentru a stabili "preluarea prin viziune" în cadrul operațiunilor de depozitare, în colaborare cu Ricoh, client al DHL, și cu Ubimax, un specialist de top în soluții informatice portabile. 

 

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail