D2C se referă la situația în care o companie vinde direct clientului final, mai degrabă decât prin intermediul unui comerciant cu amănuntul, distribuitor sau angrosist. Abonamentele sunt un produs D2C popular, iar vânzarea socială prin intermediul unor platforme precum Instagram, Pinterest, Facebook, SnapChat și altele este o modalitate populară de a vinde direct consumatorilor.
Analiza datelor ajută la descoperirea modelelor în datele brute și la extragerea unor informații utile. Companiile pot utiliza analiza datelor pentru a obține informații în timp real în domeniul vânzărilor, marketingului, finanțelor, dezvoltării produselor și în alte domenii. Aceasta permite echipelor să colaboreze și să producă rezultate mai bune.
Companiile o pot utiliza pentru a evalua performanțele anterioare și pentru a îmbunătăți operațiunile comerciale viitoare. Întreprinderile pot utiliza analiza pentru a obține un avantaj competitiv.
În același timp, Design Thinking oferă o strategie de rezolvare a problemelor, centrată pe soluții. Este atât un stil de gândire și de funcționare, cât și un set de tehnici practice.
Dezvoltarea durabilă este un mod de organizare a societății astfel încât aceasta să poată exista pe termen lung. Aceasta înseamnă că trebuie să se țină seama atât de imperativele prezentului, cât și de cele ale viitorului, cum ar fi conservarea mediului și a resurselor naturale sau echitatea socială și economică. Așadar, aceste două condiții: o societate puternică, sănătoasă și echitabilă și o viață în limitele mediului sunt fundamentale pentru realizarea dezvoltării durabile.
Este o idee complicată care poate fi examinată din mai multe unghiuri și în diverse contexte și situații.
Aplicațiile de resurse umane și de afaceri de bază, precum și e-mailul, mesageria instantanee, platformele de socializare ale întreprinderii, intraneturile și portalurile sunt exemple.
Deși se poate susține că arta și cultura sunt mai bine experimentate in person, digitalizarea nu trebuie să elimine această plăcere. Dimpotrivă, tehnologia digitală poate îmbogăți experiențele publicului și ale vizitatorilor, oferind acces la o selecție diversă de lucrări noi, precum și creșterea productivității și sustenabilității organizațiilor artistice și culturale.
Conceptul a fost dezvoltat de Kate Raworth, economist la Oxford. Ea a publicat în 2017 Doughnut Economy 7 ways to think about the economics of the 21st century, o carte care pledează pentru dezvoltarea unei economii cu provocarea de a satisface nevoile oamenilor în limitele planetei. În ultimă instanță, acest model economic trebuie să reducă inegalitățile și să se concentreze pe sustenabilitatea mediului.
Vezi aici principiile de practică ale economiei Doughnut.