Utilitatea sa e direct legată de CLV ( Customer Lifetime Value ), care îți arată cât profit net îți aduce un client. Bineînțeles, sănătos este ca CLV să fie mai mare decât CAC.
Importantă este și legătura cu eforturile de loializare a clienților; achiziția unui client nou poate costa mai mult decât reactivarea un client vechi - ambele, însă, sunt importante și în funcție de strategie și moment, vei decide cum îți împarți resursele între ele.
Călătoria consumatorului este diferită de pâlnia de conversie/vânzări. Cea din urmă este liniară, ciclică și se referă la procesul general prin care clientul ajunge la achiziție, după ce i-ai câștigat încrederea, în timp ce prima este individualizată și mai întortocheată (fiecare consumator poate avea o călătorie clientelară diferită, prin aceeași pâlnie de conversie).
Acestea pot lua diferite forme - offline sau online, directe sau mediate etc. Atunci când te gândești la ele, ia în considerare modul în care potențialii tăi clienți află despre tine și cum ajungi la ei. Aici trebuie să iei în considerare toate punctele de contact cu clienții tai - de la comunicare la distribuție.
Un alt termen care mai este folosit pentru definirea lor este emisii nete de gaze cu efect de seră zero.
Cadrul legal care descrie obligativitatea cazierului fiscal în anumite situații este reglementat prin OG 39/2015, cu modificările ulterioare. Scopul cazierului fiscal, definit de lege, poate fi văzut din mai multe perspective și face referire la:
- prevenirea și combaterea evaziunii fiscale;
- eficientizarea procesului de administrare a impozitelor, a taxelor, a contribuțiilor și a altor venituri datorate de contribuabili statului;
- asigurarea accesului la informații referitoare la modul în care contribuabilii respectă legislația fiscală, contabilă și vamală.
Dacă dorești să înțelegi mai bine evoluția ta, în comparație cu companii similare de pe piață, atunci ar fi bine să te uiți constant la cifrele de afaceri.
Un software care îți permite să-ți creezi, gestionezi și să modifici conținutul unui site - WordPress și Joomla, de exemplu.
Dacă simți că potențialul tău personal nu este folosit la maximum și acest lucru îți afectează succesul antreprenorial, atunci s-ar putea să ai nevoie de un coach. Acesta o să te ajute să îți valorifici punctele forte și să devii mai încrezător pe forțele proprii.
Un coach te ajută astfel:
Chiar dacă principalul scop al codurilor CAEN este clasificarea companiilor în funcție de tipul de activitate pe care îl desfășoară, acestea contribuie și la realizarea unor statistici la nivel național cu privire la activitatea firmelor.
Toate codurile CAEN pot fi găsite pe site-ul Oficiului Național al Registrului Comerțului.
Startupul tău întâmpină o problemă specifică? Poate fi vorba de o nevoie strategică, financiară sau legală, pe termen scurt. Atunci, ar fi potrivit un consultant care să împărtășească din expertiza lui și să îți ofere soluțiile potrivite.
Un consultant te ajută astfel: