În webinarul din luna mai am vorbit despre drumul pe care trebuie să îl parcurgi de la idee la o afacere sustenabilă. În acest proces, construcția unui model de business e un pas important și decisiv, pentru că el dictează dacă vrei să ai un produs sau vrei să ai o afacere.
Concret, modelul de business mapează ”ingredientele” principale ale funcționării acestuia, de la clienții care vor plăti pentru produs, la relația cu furnizorii și costurile pe care trebuie să le acoperi.
Ce subiecte am atins în webinar
- ce este un model de business și cum te ajută - mai ales că o bună parte din cele mai importante provocări zilnice în antreprenoriat (de la felul în care îți prioritizezi taskurile, la cashflow sau promovare) sunt determinate chiar de felul în care ai gândit modelul de business.
- ce înseamnă product-market fit și de ce acesta nu e de ajuns - trebuie să te asiguri că știi care sunt oamenii care vor plăti pentru produsul tău, cum va ajunge el la aceștia și alte aspecte importante.
- care sunt trăsăturile unui model de business viabil și cum poate fi crescută viabilitatea afacerii cu ajutorul modelului de business.
- modelul de business - instrument extrem de valoros în mai multe momente-cheie din viața afacerii, nu doar la început.
Mai jos poți urmări înregistrarea webinarului, iar aici poți accesa slide-urile folosite în prezentare.