Descoperă ce inițiative, idei și modele de afaceri au alți antreprenori români, pentru a găsi inspirație, povești de succes, bune practici și pentru a te conecta la piața și la nișa pe care vrei să activezi.
Cum transformi o investiție inițială de 600 de euro într-o cifră de afaceri de 175.000 de euro, vânzând o singură categorie de produse? Cât de mult contează un mentor bun și networkingul de calitate atunci când vrei să-ți construiești un business de succes? Despre acestea (și multe altele) am discutat cu Cristian Căzănaru, fondatorul Nuit, brandul care își propune să ofere perna ideală.
Știi situația aia când vrei să tai o creangă la un copac din grădina ta, niciunul dintre prietenii tăi nu are un fierăstrău electric și nici nu știi pe cine să chemi? E doar o creangă, nu tot copacul; și cine știe câți bani ți-ar lua un profesionist. Doi tineri din București au creat o platformă de prestări servicii care să răspundă unor astfel de nevoi punctuale, care pot fi făcute de oricine are timpul sau uneltele potrivite. Contra cost, desigur.
DigIT este o soluție B2B dedicată managementului fermelor, care își propune să ușureze viața administratorilor acestora, contribuind și la crearea unui centru de date care să ajute piața. Șerban Timofte (Cofondator DigIT) ne-a spus povestea din spatele businessului și a punctat cele mai importante provocări cu care se confruntă un startup AgriTech.
Cum transformi o investiție inițială de 600 de euro într-o cifră de afaceri de 175.000 de euro, vânzând o singură categorie de produse? Cât de mult contează un mentor bun și networkingul de calitate atunci când vrei să-ți construiești un business de succes? Despre acestea (și multe altele) am discutat cu Cristian Căzănaru, fondatorul Nuit, brandul care își propune să ofere perna ideală.
Crearea unei comunități cere implicare și alegeri strategice, dar și o motivație puternică drept punct de pornire și obiective pe termen lung. Ce înseamnă o comunitate de business? Care sunt principiile după care să te ghidezi când o construiești? Și, mai ales, răspunde ea unei nevoi reale a membrilor? Răspundem la aceste întrebări alături de 3 organizații cu ADN comunitar – We For Real, Kofi Ti și Magazin Zero Waste.
La început de pandemie, Raluca Hăulică a făcut pasul către antreprenoriat, alegându-și segmentul de „affordable luxury” din industria de încălțăminte. Astăzi, brandul ei, Alura, a ajuns la o cifră de afaceri de 600.000 de euro și este în proces de internaționalizare. Îți facem cunoștință cu filosofia de business a unui antreprenor din Generația Z.