Glosar de termeni

Acest glosar multilingv oferă definiții ușor de înțeles pentru termenii principali utilizați pe acest site web.

x Categorie: Social media
x Inițială: C
  • Click Through Rate/CTR (rată de click)

    Un indicator care măsoară (în social media) cât de des utilizatorii care văd o reclamă sau un link dau click pe ea/el.

    Se calculează astfel: număr de clickuri dintr-o campanie / număr de afișări din campanie (Impressions) x 100. De exemplu, dacă 5 persoane au apăsat pe un ad afișat de 100 de ori, CTR -ul este 5%. Este un indicator-cheie pentru specialiștii în marketing digital, pentru a evalua eficacitatea campaniilor lor de advertising. O rată de click ridicată indică faptul că reclama sau conținutul tău este relevant și captivant pentru publicul-țintă.

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Ce trebuie să conțină un calendar social media
    15 idei de postări pe social media care îți vor crește notorietatea brandului
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    Marketingul digital Cum îl folosești pentru dezvoltarea afacerii

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail