Pentru a spori impactul proiectelor lor, antreprenorii creativi trebuie să dezvolte competențe care să adreseze atât succesul economic și social, cât și bunăstarea inițiativelor sau afacerilor lor. Acest curs își propune să te sprijine în depășirea provocărilor legate de echilibrarea procesului tău creativ și nevoile actuale de inovare și colaborare în companiile și mediile "tradiționale".
Acest curs te va ajuta dacă:
ești un antreprenor creativ, o persoană creativă interesată de antreprenoriat, un operator cultural sau un artist care dorește să își extindă cunoștințele în dezvoltarea și gestionarea proiectelor personale
ești o persoană creativă interesată de schimbarea sau îmbunătățirea propriei abordări
îți dorești să lucrezi în domeniul creativ, să afli mai multe despre cele cele mai bune practici și cadre de lucru din domeniu
În ce măsură ești, în calitate de creator, conștient de rolul pe care îl ai? Ai cunoștințele și abilitățile necesare pentru a-ți realiza obiectivele care ar putea avea un impact social important prin intermediul culturii? În cadrul acestui curs, vei explora tocmai acest lucru - cum pot fi relevante eforturile tale astfel încât comunitatea ta - și proiectele tale - să prospere.
Iată câțiva termeni pe care îi vei învăța în acest curs!
Intervențiile artistice sau creative reprezintă acțiuni care implică oameni, practici, sau produse din lumea artei care intră în contact cu lumea de business. În anii recenți, aceste intervenții au devenit o tactică interesantă pentru a găsi noi modalități de a vedea și face lucrurile în organizații, oricare ar fi profilul acestora. Cunoscute și ca „art-based initiatives”, intervențiile creative „aduc oamenii, procesele și produsele din lumea artei la locul de muncă” (Berthoin Antal 2009).
În ultimii douăzeci de ani, prin intermediul intervențiilor artistice, lumea artei și a afacerilor și-au extins influențele dincolo de simplele activități filantropice de sponsorizare, promovare și relații publice, pentru a explora forme de implicare orientate spre învățare.
Indiferent unde sunt folosite, intervențiile creative au un potențial incredibil de a stimula procesele de introspecție, de bunăstare și, prin urmare, de dezvoltare, precum și de îmbunătățire a competențelor sociale, personale și profesionale.
Te invităm să faci un scurt exercițiu și să te concentrezi asupra punctelor tale forte și a punctelor slabe, precum și asupra oportunităților și amenințărilor cu care te înfrunți în calitate de antreprenor creativ: matricea SWOT.
De ce este o mentalitate antreprenorială o caracteristică intrinsecă a unei persoane creative în acest domeniu? În general, oamenii cred că arta și afacerile sunt lumi diferite. Așadar, este adevărat că arta și antreprenoriatul sunt două lumi paralele? Sau sunt, în realitate, un univers unic și diversificat?
Acest test rapid de autoevaluare te va ajuta să-ți identifici punctele forte și punctele slabe legate de competențele antreprenoriale identificate în cadrul EntreComp.
Dacă dorești să planifici o intervenție creativă, de exemplu, care sunt competențele de care ai putea avea nevoie ? Printre competențele antreprenoriale esențiale se numără și alte abilități esențiale; cele mai multe dintre ele sunt legate de planificare, organizare și definirea viziunii unei afaceri, optimizarea timpului de care dispui, concentrarea asupra detaliilor și stabilirea priorităților.
De ce sunt viziunea și stabilirea obiectivelor importante ca abilități manageriale? Pentru că a avea claritate în aceste domenii înseamnă că obiectivele vor fi îndeplinite într-un proces coerent și fără probleme.
Ai mai folosit Creative Project Canvas până acum? Hai să vedem cum poate fi folosit la maximum!
În acest articol îți vom prezenta strategiile care stau la baza abilității de a identifica și de a stabili obiective specifice, măsurabile, realiste și încadrate în timp, pentru a planifica un proiect antreprenorial viabil, cu ajutorul modelului de activitate relevant.
E timpul pentru practica ! Construiește-ți primul Creative Project Canvas! Nu uita să experimentezi și să-ți explorezi opțiunile în timp ce îl utilizezi.
Ti-ai autoevaluat vreodată competențele informale de antreprenoriat? Încearcă să o faci folosind această fișă de lucru.
Este timpul să prezinți Creative Project Canvas-ul pe care l-ai facut! În acest articol vei afla câteva strategii și pași pentru a explica celorlalți valoarea pe care dorești să o creezi prin proiectele tale.
Să vedem care sunt câteva abilități și strategii cheie pentru prezentări de succes. În plus, vorbim și despre abilități de comunicare verbală/nonverbală, ascultare activă și gestionarea timpului. Iată câteva sfaturi despre cum să-ti prezenți ideea după 5 reguli de aur.
Care sunt abilitățile de comunicare pe care ar trebui să le dezvolți și de ce sunt ele importante?
O unealtă foarte cunoscută care îți permite să-ți folosești timpul eficient este Matricea de Time Management, care te ajuta în prioritizarea task-urilor si activităților.
Cum ceri feedback astfel încât să obții informații care să te ajute cu adevărat? Iată câteva strategii utile și etapele de bază ale procesului.
Până acum, ai învățat mai multe despre dezvoltarea ta creativă, personală și profesională. Este timpul să-ți evaluezi creșterea: oprește-te și reflectă asupra abilităților tale profesionale și antreprenoriale și afla care sunt punctele tale cele mai puternice, precum și aspectele care necesită îmbunătățiri suplimentare.
De unde începi atunci când dezvolți o strategie de vânzări și marketing?
Ce ar vedea afacerea ta dacă s-ar privi în oglindă, azi. Un instantaneu pentru discuții cu echipa și partenerii.
Prezentarea pe care finanțatorii vor să o primească pe email.