În același timp, permite companiilor să satisfacă cererea de personalizare a experienței utilizatorilor / clienților săi.
Ca și canal de marketing, acesta incude nu doar e-mailul, rețelele sociale și publicitatea pe internet, ci și mesajele text și multimedia.
Marketingul digital este descris ca fiind utilizarea unei varietăți de metode și platforme digitale pentru a ajunge la clienți acolo unde aceștia își petrec cea mai mare parte a timpului: online. Există o gamă largă de strategii care se încadrează sub denumirea de "marketing digital", de la site-ul web în sine până la activele de branding online ale unei afaceri - publicitate digitală, marketing prin e-mail, broșuri online și nu numai.
Și rata de creștere a MRR este importantă. Dacă este lentă sau în scădere pentru o perioadă lungă de timp, ar putea fi un semnal de alarmă. Potrivit lui Tim Schumacher, creșterea MRR joacă un rol important și în evaluarea unei companii pentru investitori.
Un MVP poate fi o aplicație mobilă, o platformă online sau orice alt produs care poate fi testat de către utilizatori, într-o primă versiune. Este important, încă din această etapă, să se acorde atenție caracteristicilor esențiale ale produsului și să se dezvolte un MVP simplu și ușor de utilizat pentru a obține feedback valoros din partea utilizatorilor.