Glosar de termeni

Acest glosar multilingv oferă definiții ușor de înțeles pentru termenii principali utilizați pe acest site web.

x Categorie: Marketing
x Inițială: U
  • USP (Unique Selling Proposition)

    USP se traduce ca ”propunerea unică de vânzare”. USP-ul este un instrument de marketing: foarte scurta afirmație care arată de ce produsul tău e mai bun decât al competiției - ce îl diferențiază.

    USP-ul este strâns legat de poziționare și seamănă cu un slogan - concis, convingător și cu personalitate. Gândit cu nevoia clientului în minte, e "cârligul" care convinge, parte din ADN-ul unei afaceri. Cu cât e mai puternic, cu atât eforturile de marketing necesare pot deveni mai ușoare.

    Ca formă finală, UPS-ul nu este același lucru cu un Value Proposition sau cu un Elevator Pitch, dar rezultă în urma acelorași explorări: Ce facem? / Pentru cine? / Ce nevoi rezolvăm? / Ce sentimente provocăm? / Cum facem asta?

     

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    5 principii de marketing, utile pentru antreprenori
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail