Conform Legii nr. 252 din 10 iunie 2003, registrul unic de control are ca scop evidenţierea controalelor desfăşurate la sediile sociale sau la punctele de lucru ale contribuabililor de către organele de control specializate.
Documentul legislativ ce reglementează scopul și formalitățile privind completarea, achiziționarea Registrului Unic de Control prevede că, în cadrul controalelor, contribuabilii au obligația de a prezenta registrul unic de control.
În esență, ROI-ul arată cât de mult ai câștigat din investiția făcută într-un anumit proiect sau afacere. Un regulament ROI este important deoarece oferă o perspectivă clară asupra eficienței investiției tale și te ajută să iei decizii bune în ceea ce privește alocarea resurselor și prioritizarea proiectelor viitoare.
Diferența dintre ROI și ROAS
ROI este asemănător cu un alt indicator foarte cunoscut - ROAS (Return on Ad Spend). Acest metric este unul dintre cei mai importanți din digital marketing. ROAS reprezintă valoarea conversiei împărțită la costul de marketing și este un indicator esențial în evaluarea performanței campaniilor de marketing. Pe scurt, ROAS se referă la banii care sunt investiți în digital marketing, pe când un regulament ROI la profiturile generale.