Glosar de termeni

Acest glosar multilingv oferă definiții ușor de înțeles pentru termenii principali utilizați pe acest site web.

x Categorie: Financiar & contabilitate
x Inițială: N
  • Note de Intrare Recepție (NIR)

    Notele de Intrare și Recepție sunt documente justificative utilizate pentru recepția bunurilor achiziționate (mărfuri) și care atestă încărcarea în gestiunea firmei.

    Practic, în momentul când mărfurile sosesc de la furnizor, trebuie create NIR-uri în baza facturilor sau a avizului de însoțire a mărfii, pentru fiecare categorie de produse achiziționate.  

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Checklist – ce acte ar trebui să aibă o firmă nou înființată
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Juridic și financiar Cum începi și administrezi o afacere

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail