Glosar de termeni

Acest glosar multilingv oferă definiții ușor de înțeles pentru termenii principali utilizați pe acest site web.

x Categorie: Cele mai citite
x Inițială: V
  • Value Proposition (propunerea de valoare)

    Acesta este un concept care se referă la valoarea pe care o oferi clienților care aleg să cumpere produsul sau să folosească serviciile. Include modul în care îi ajuți pe clienți, nevoile pe care le abordezi / problema pe care o rezolvi și ceea ce este diferit la oferta ta (în comparație cu alte lucruri similare de pe piață).

    Trebuie să te gândești foarte bine la factorul de diferențiere. Motivul pentru care oamenii cumpără/folosesc produsele/serviciile tale ar putea determina cu ușurință potrivirea produsului cu piața, dacă poți identifica dacă produsul se potrivește cu adevărat cu ceea ce își doresc și au nevoie clienții.   

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Propunerea de valoare | Cum o scrii și cum completezi un Value Proposition Canvas + Template
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Product - market fit Cum îți construiești și validezi soluția
    Afaceri cu misiune socială De unde începi să îți scalezi impactul
  • Value Proposition Canvas

    Value Proposition Canvas helps you articulate the value proposition: a short precise phrase, easy to understand, that offers clarity upon the differentiations of the product and the benefits the clients gain.

    What does it mean and how does it help define the value proposition?

  • Valoarea medie a unui client

    Pentru că sunt doar câteva domenii pentru care se fac investiții pe termen lung sau pe viață (o casă, o mașină etc.), trebuie să te uiți la ce venit provine de la unul dintre clienții tai.

    De cele mai multe ori, clienții devin loiali și fac plăți recurente. Poți să-ți dezvolți afacerea în continuare dacă acorzi o atenție deosebită costului de achiziție pentru un client și valorii pe care o aduce acesta.   

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Ce înseamnă KPI? Cum se stabilesc și urmăresc indicatorii de performanță într-o afacere de succes
    Modele de monetizare. Cum stabilești prețul produsului tău
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    Juridic și financiar Cum începi și administrezi o afacere
    Monetizare și prețuri Cum construiești proiecte sustenabile financiar
  • Venture Capital

    Capitalul de risc este o formă de capital privat și un tip de finanțare pe care investitorii îl oferă companiilor mici, cu un potențial de creștere excepțional, sau companiilor care au crescut rapid și par pregătite să continue să se extindă.

    Cu toate acestea, nu ia întotdeauna o formă monetară; poate fi furnizat și sub formă de expertiză tehnică sau managerială. 

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Dicționar de finanțare | Ce instrumente de finanțare folosești, de la startup la scalare
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Finanțare Cum obții resurse ca să începi propria afacere

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail