Unele acceleratoare pot cere o parte dintre acțiuni, în schimbul informațiilor oferite, altele sunt sponsorizate privat/public.
Printre principalele tehnici folosite aici se numără: rotația culturilor, culturile de acoperire (cover crops), eliminarea aratului după recoltare, reducerea folosirii substanțelor chimice.
Acest profil semi-fictiv al clienților unei afaceri are drept scop înțelegerea acestora, a provocărilor pe care le întâmpină și a problemelor pe care le vor rezolvate (la care brandul și produsele/serviciile tale pot oferi soluții).
Ajutorul de minimis nu poate fi acordat:
- întreprinderilor care efectuează transport rutier de mărfuri, pentru achiziția de vehicule pentru transport rutier de mărfuri;
- firmelor din sectorul agricol (cu excepția procesării şi comercializării de produse agricole);
- pentru activități direct legate de export.
Din punct de vedere al duratei, apelurile de proiecte pot fi cu termen-limită de depunere sau cu depunere continuă (până la epuizarea bugetului alocat).
Fiecare program operațional al UE are desemnată o autoritate de management, care lansează apelurile de proiecte, evaluează cererile de finanțare, semnează contractele și modificările acestora, aprobă rapoartele de progres și cererile de plată/rambursare, efectuează plățile către beneficiari, monitorizează implementarea proiectelor, previne, constată și sancționează neregulile.
Astfel, termenul se referă la producția de alimente și produse non-alimentare derivate din circuitul agricol necesare altor industrii, precum și la o serie de activități care au legătură cu procesul de producție (întregul ciclu agricol, depozitarea, manevrarea, procesarea, distribuția și comercializarea produselor, precum și consumul propriu-zis de către populație).
Opțiunea AI Overviews a apărut în SUA pe 14 mai 2024 și în România pe 20 mai 2025 și a fost cea mai mare transformare în Google Search de la apariția featured snippets (poziția 1 în rezultate).
AI Overviews face parte din noua paradigmă Search Generative Experience (SGE), care redefinește strategiile pentru poziția 0: cel mai utilizat motor de căutare din lume face căutarea în locul utilizatorului și încearcă să ofere un răspuns personalizat sau comparații nuanțate, în cazul căutărilor complexe.
Astfel, bătălia SEO pentru „poziția 1”, „cele 10 linkuri albastre” afișate organic sau anumite cuvinte-cheie se transformă în cea pentru acest loc VIP în pagina de rezultate.
Pe măsură ce instrumentele AI (ca ChatGPT, Gemini, Copilot , Claude sau Perplexity) și căutarea vocală devin tot mai comune, AIO are ca scop transformarea conținutului website-urilor într-unul vizibil și ușor de înțeles pentru ele.
AIO cuprinde o gamă mai largă de strategii pentru optimizarea conținutului și a experienței utilizatorilor, pentru diverse interacțiuni bazate pe AI: , inclusiv chatbots, asistenți vocali și alte instrumente bazate pe inteligență artificială. Implică transformarea conținutului într-unul ușor de înțeles, relevant și accesibil sistemelor de inteligență artificială.
Pe măsură ce instrumentele de AI generativ – ChatGPT (OpenAI), Gemini (Google), Copilot (Microsoft), Claude (Anthropic) sau Perplexity – sunt folosite pe post de motoare de căutare de către utilizatori, optimizarea pentru aceste platforme (AEO) devine o componentă crucială a strategiei de marketing.
AEO te ajută să faci din conținutul tău răspunsul pe care motoarele de căutare, asistenții vocali și instrumentele de căutare bazate pe AI îl oferă utilizatorilor (nu doar pentru a te plasa printre rezultatele căutării). Noile motoare de căutare prioritizează din ce în ce mai mult conținutul care oferă răspunsuri clare și concise. De aceea, textele scurte, simple, în stilul FAQ îți pot ajuta conținutul să fie inclus în rezultatele căutării pe Google sau în răspunsul vocal oferit de Alexa.