Glosar de termeni

Acest glosar multilingv oferă definiții ușor de înțeles pentru termenii principali utilizați pe acest site web.

x Categorie: Cele mai citite
x Inițială: L
  • Leasing operațional

    Un contract de leasing operațional este un contract care permite utilizarea unui activ, dar nu transmite drepturi de proprietate asupra activului.

    Contractele de leasing operațional sunt considerate o formă de finanțare în afara bilanțului - adică un activ închiriat și pasivele asociate (adică plățile viitoare ale chiriei) nu sunt incluse în bilanțul unei companii. 

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Dicționar de finanțare | Ce instrumente de finanțare folosești, de la startup la scalare
    Leasing pentru startupuri: o soluție uneori mai prietenoasă decât creditele?
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Finanțare Cum obții resurse ca să începi propria afacere
  • Leasing financiar

    Un leasing financiar este un contract care dă dreptul clientului la utilizarea temporară a unui activ și înregistrarea acestuia în scopuri contabile.

    Finanțatorul are drept de proprietate asupra activului, astfel bunurile achiziționate pot fi recuperate relativ ușor când un client intră în incapacitate de plată sau nu își îndeplinește obligațiile de plată. 

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Dicționar de finanțare | Ce instrumente de finanțare folosești, de la startup la scalare
    Leasing pentru startupuri: o soluție uneori mai prietenoasă decât creditele?
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Finanțare Cum obții resurse ca să începi propria afacere
  • Leadership sustenabil

    Liderii de astăzi trebuie să fie pregătiți în domeniul sustenabilității și al rezilienței, deoarece acestea nu vor fi doar probleme fundamentale ale societății, ci și pentru că vor fi esențiale pentru desfășurarea afacerilor.

    Leadershipul sustenabil se referă la demonstrarea unor comportamente individuale care promovează conservarea mediului și îmbunătățirea bunăstării tuturor părților interesate, precum și la încurajarea acestor comportamente în rândul echipelor și aliaților".  

    Pentru a face acest lucru, liderul trebuie să promoveze, să inspire sau să încurajeze crearea unor modele de afaceri profitabile și în creștere, care să se apropie de un impact de mediu și social zero sau chiar net pozitiv; și să le permită furnizorilor și clienților să facă același lucru. Sustenabilitatea nu ar trebui să fie privită doar ca un subiect sau o opțiune. Sustenabilitatea ar trebui să fie predată în centrul fiecărei meserii. 

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Cum adaptezi leadershipul și cultura organizațională la noua realitate
    Cum poți fi lider?
    Cum devii un lider în sustenabilitate
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Leadership în sustenabilitate Principii și practici
  • Landing page

    În marketingul digital, un landing page este o pagină web de sine-stătătoare, creată special în scop de marketing sau publicitate, care are un singur obiectiv: generarea de interes, promovarea unui produs/serviciu, descărcarea unui PDF, încurajarea unei achiziții.

    Aici ajung consumatorii după ce apasă pe un link primit într-un newsletter sau integrat într-o reclamă pe Google, Facebook sau Instagram, de exemplu. Practic, este un pas din călătoria de la vizitator către client, care îi permite unui brand să ofere ceva de valoare (informații, reduceri, un e-book, oferte etc.), în schimbul datelor de contact primite de la consumator. Scopul singular al acestor landing pages se traduce într-un call to action (CTA) de tipul „Cumpără acum”, „Abonează-te”, „Descarcă ghidul gratuit” sau „Află mai multe”.

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Ce este comerțul electronic
    Ce este un landing page și de ce ai nevoie de cât mai multe, pentru afacerea ta

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail